شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
۰ نفر

* یادمان باشد؛ ازنمایشگاه تصویرگری «صلح را باید از کودکی آموخت!» در گالری لاله دیدن کنیم. انجمن تصویرگران ایران و شورای کتاب کودک این نمایشگاه را برگزار کرده‌اند. در این نمایشگاه بین‌المللی می‌توانیم آثاری از تصویرگران ۲۱ کشور جهان را ‌ببینیم.

يادمان باشد

 گالری لاله(خیابان فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله) از شنبه تا پنج‌شنبه میزبان علاقه‌مندان است.

* امسال در شهر تهران ۲۶۸ مدرسه بازگشایی شده  و کلی برنامه برای روزهای اول مهر برنامه‌ریزی  شده؛ اما جالب‌ترین برنامه به نقل از  مجتبی دانشور، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، برگزاری ۳۶۶ تور گردشگری برای دانش‌آموزان  است.

*یادمان باشد از نمایشگاه «تصویرسازی عاشورا» در موزه‌ی امام علی (ع) دیدن کنیم. این نمایشگاه  تا ۲۸ مهر دایر است و ۲۰ اثر از ۲۰ هنرمند تصویرگر فعال و شناخته‌شده، نمایش می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توان با تلفن ۲۲۰۲۴۸۴۸ تماس گرفت.

* داوران بخش منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند: رضا بابک،   عباس جهانگیریان، علی خانجانی، مریم سعادت، حمید گلی و محسن هجری.

 به‌گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی از ۱۸ آبان تا ۴ آذر ۱۳۹۸ در استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، فارس، خراسان رضوی و گلستان برگزار می‌شود و نفرات برتر ۳۱ جشنواره‌ی استانی، برای راه‌یابی به مرحله‌ی ملی و بین‌المللی توانایی‌های خود را در معرض دید داوران  قرار می‌دهند.

*یادمان باشد به مناسبت «هفته‌ی دفاع مقدس» تا شنبه‌ی آینده، ششم مهر بازدید از  موزه‌ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رایگان است. ساعت بازدید از موزه در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه  از ساعت ۹ تا ۲۱ و در روز جمعه ۱۰ تا ۲۱  است. موزه‌ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگ‌راه شهید حقانی، خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی قرار دارد.

*یادمان باشد نمایشگاه عکس‌های تاریخی با عنوان «تعزیه و تکیه»   در   موزه‌ی عکس‌خانه‌ی شهر تا ۱۸ مهر برپاست و هنوز برای تماشای این‌ عکس‌ها فرصت داریم. در تماس با تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳ می‌توان اطلاعات بیش‌تری دریافت کرد.

کد خبر 456325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha