دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
۰ نفر

فیلم‌سازانی از هند، آمریکا، اسپانیا، برزیل و فرانسه، پنج کشور پیشتاز شرکت در هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم شهر به‌شمار می‌آیند.

114 كشور جهان در جشنواره‌ی فيلم شهر

با تمام‌شدن مهلت ثبت‌نام در بخش بین‌الملل این جشنواره، اعلام شد که ۳۰۲۵ فیلم از ۱۱۴ کشور جهان متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره شده‌اند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره، از زمان اعلام فراخوان تا پایان مهلت ثبت نام (پایان فروردین) سازندگان این فیلم‌ها برای شرکت در جشنواره‌ی فیلم شهر ثبت‌نام کردند. این آثار شامل ۳۶۸  فیلم بلند داستانی، مستند و انیمیشن و ۲۶۵۷ فیلم‌کوتاه و نیمه‌بلند است. براساس این گزارش، بیش‌ترین آثار ارسال شده به دبیرخانه فیلم‌های داستانی است و فیلم‌سازان کشورهای هند، آمریکا، اسپانیا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، روسیه، بریتانیا و آلمان ۱۰ کشوری هستند که بیش‌ترین آثار را برای حضور در این دوره از جشنواره، ارائه کرده‌اند.

گفتنی است جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم شهر  را مؤسسه‌ی تصویر شهر برگزار می‌کند و هاشم میرزاخانی دبیری دوره‌ی هفتم جشنواره را برعهده دارد. بنا به اعلام ستاد خبری هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم شهر، این جشنواره تابستان امسال در شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 439153

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha