همشهری آنلاین: همسر آرنولد شوارتزنگر فرماندار جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا از باراک اوباما، کاندیدای حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد.

به نوشته ال موندو، ماریا شریور که عضو جریان سیاسی کندی ، جریان حامی دموکرات‌ها، است، در یک میتینگ سیاسی که در سالن دانشگاه یو سی ال ای برگزارشد و افرادی چون اوپرا وینفری، مجری مشهور و استیوی واندر خواننده حضور داشتند، از سن بالا رفت و حمایت خود را از باراک اوباما سناتور ایالت ایلینویز و کاندیدای حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.

شریور در سخنانی گفت: اوباما دید بازی دارد، باهوش، مستقل، نوگرا و الهام بخش است.

شریور در بخشی از سخنان خود گفت: برای او(اوباما) قدرت ملت و دستاورد‌های ناشی از اتحاد یک ملت بسیار مهم است. او می‌خواهد به زنان، آفریقایی – آمریکایی‌ها، اسپانیولی زبان‌ها، افراد مسن و جوانان قدرت بدهد.

شریور که پیشتر به حرفه خبرنگاری اشتغال داشت، با اشاره به تردید‌هایش درباره حمایت از اوباما گفت: پیش بینی چنین کاری را نمی‌کردم و تا روز یکشنبه(3 فوریه) نیز تصمیم خاصی برای حمایت از  اوباما نگرفته بودم. اما امروز صبح تصمیم خود را گرفتم. برخی وقت‌ها انسان‌ها در اعلام اعلام نظر و دیگاه خود دچار ترس می‌شوند.

حمایت همسر آرنولد در حالی از اوباما اعلام می‌شود که میان خانواده کندی (رییس جمهور اسبق آمریکا از حزب دموکرات) بر سر حمایت از کاندیداهای دموکرات اتفاق نظر وجود ندارد.

در حالی که کارولین دختر جان فیتزجرالد کندی رییس جمهوری اسبق آمریکا از اوباما حمایت کرده و گفته است اوباما من را یاد پدرم می‌اندازد، فرزندان رابرت کندی سناتور سابق، از هیلاری کلینتون دیگر کاندیدای حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده‌اند.

حمایت شریور از اوباما یک روز پیش از برگزاری انتخابت داخلی حزب دموکرات در 24 ایالت آمریکا صورت می‌گیرد. این درحالی است که جمهوری خواهان نیز در روز موسوم به سه شنبه بزرگ انتخابات داخلی خود را در 24 ایالت برگزار می‌کنند.

کد خبر 43425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز