دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
۰ نفر

علی مولوی: «دامبو»، همان فیل پرنده‌ی دوست‌داشتنی دنیای انیمیشن، دوباره به سینما برگشته است.

بازگشت دامبو

کمپانی دیزنی در ادامهی روند بازسازی انیمیشنهای کلاسیک والتدیزنی به صورت فیلم زنده، اینبار دامبو را با کارگردانی «تیم برتون»، خالق آثار جذاب و ماندگار فانتزی دنیای سینما برای نمایش آماده کرده است.

نام تیم برتون، کارگردان مشهور ۶۰ساله‌ی آمریکایی به‌نوعی به سینمای فانتزی و نوجوانانه گره خورده است. نام او علاوه بر سه‌گانه‌ی «بتمن»، «بازگشت بتمن» و «بتمن برای همیشه»، فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی مثل «کابوس قبل از کریسمس»، «پسر ملوان»، «جیمز و هلوی غول‌پیکر»، «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی»، «عروس مرده»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «فرانکن‌وینی»، «آلیس، آن‌سوی آیینه» و «خانه‌ی دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب» را به یادمان می‌آورند.

حالا این کارگردان مشهور و شناخته‌شده، انیمیشن دامبو را به صورت فیلم زنده بازسازی کرده است. قرار است اکران جهانی این فیلم در ۲۹ مارس ۲۰۱۹ یا ۹ فروردین ۱۳۹۸ آغاز شود و در آن بازیگرانی چون «اِوا گرین»، «کالین فارِل»، «دَنی دِویتو» و «مایکل کیتون» به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است پیش از این و در سال‌های اخیر، کمپانی دیزنی انیمیشن‌های کلاسیک «آلیس در سرزمین عجایب»، «سیندرلا»، «کتاب جنگل»، «دیو و دلبر» و «کریستوفر رابین» را به فیلم زنده تبدیل کرده است و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، فیلم‌های زنده‌ی انیمیشن‌های خاطره‌انگیز «دامبو»، «علاءالدین»، «شیرشاه»، «بانو و ولگرد»، «مولان» و «لیلو و استیچ» نیز به روی پرده‌ی سینماها بیایند.

کد خبر 422555

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha