شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

سروش جنابی -دبیر: حال مطبوعات خوب نیست. همه روزنامه‌ها برای اینکه به انتشار یومیه برسند با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

سروش جنابی

این مشکلات جدید نیست، اما این روزها که دلار به تاخت می‌دود و تحریم‌ها اوضاع برخی صنایع و تولیدات را بحرانی کرده، مشکلات مطبوعات هم دوچندان که نه، صدچندان شده. تغییر و تحولات در شکل انتشار همشهری در یک سال گذشته از همین‌جا نشئت می‌گیرد.

پس از چند ماه انتشار 4 صفحه‌ای در دل روزنامه، مجدداً به فرم قبلی بازگشته‌ایم، اما نه به طور کامل. همشهری محله از این شماره در 5 پهنه تهران شامل پهنه‌های شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز منتشر می‌شود که نشریه حاضر مربوط به پهنه مرکز شامل مناطق 6 ،10، 11و 12 است؛ یعنی قلب تجاری و اداری تهران و محدوده تهران قدیم. این تغییر و تحولات از سر اجبار زمانه است والا مثل گذشته بسیار علاقه‌مند بودیم که هر منطقه نشریه مخصوص به خود را داشته باشد.

در هر شکل و شمایلی که منتشر شویم مثل 14 سال گذشته در محله‌ها حضور خواهیم داشت و شریک شادی‌ها و غم‌هایتان خواهیم بود. انتظار داریم در دوره جدید انتشار، مسئولان شهری با درک موقعیت دشوار فعلی در حد مقدور کمک حال خبرنگاران باشند و نشریه را به مراکز وابسته ببرند. همچنین امیدواریم همشهریانمان همانند گذشته ارتباط خود را با ما حفظ کنند و هیچ‌گاه سبد خرید خانواده را بدون «همشهری» به خانه نبرند. همراهمان بمانید.

کد خبر 420876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha