یک خبر خوش برایتان داریم. اگر اهل گردش و تفریح هستید و تا به حال وقت نکرده‌اید که دیدنی‌های تهران را از نزدیک ببینید، سری به اداره گردشگری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ بزنید و در تورهای شهروندی این معاونت ثبت‌نام کنید.

محله

50 تور گردشگری انتظار شما را در آبان ماه می‌کشد. فائزه دولتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 می‌گوید: به همت اداره‌های گردشگری و آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و با هدف افزایش سطح رضایت و بهبود اوقات فراغت شهروندان از ابتدای آبان تورهای تفریحی و آموزشی در حال برگزاری است.

به گفته وی، تورهای صنعتی مانند بازدید از خط تولید کارخانه‌های بهنوش و مینو، بازدید از موزه‌های نقشه، صنعت برق، فرش و باغ‌موزه مینیاتور ویژه دانش‌آموزان و برپایی تورهای ری‌گردی، موزه حیات وحش‌ دار‌آباد، بوستان آب و آتش، شهرک سینمایی غزالی و باغ کتاب و تورهای ویژه کودکان مانند نمایش فیلم عروسکی در سینما ایران نیز در قالب تورهای نیمروزه و یک روزه برگزار می‌شود. شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره گردشگری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 و یا سرای محله‌های 14‌گانه اطلاعات لازم درباره چگونگی برگزاری تور‌های شهروندی را کسب کنند.

کد خبر 420965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha