مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

پاسخ به نیازهای کوتاه مدت و شناسایی نیازهای بلند مدت شهروندان در همه حوزه ها حاصل طرح جهادی 137 است.

به گزارش سما ، علیرضا جعفری ، شهردار منطقه 13 گفت: در اجرای طرح جهادی 137 در منطقه13 ، عنوان "طرح جهادی اختصاصی منطقه" مسئولان را بر آن گذاشت که از یک طرف نیازهای کوتاه مدت شهروندان را پاسخ دهد واز سوی دیگر خواسته ها و نیازهای بلند مدت آنان را شناسایی کرده و در سال 86 ، جزو مطالبات مردم منطقه مطرح و برای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی افزود: خواسته های مردم مانند نیاز به فضاها و اماکن ورزشی ، فرهنگی و بوستان ها در همه مقاطع زمانی ، خواسته های به حقی است که باید به آنها توجه شود اما چیزی که برای 137 طراحی شده است، هیچکدام آنها نیست.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شاید بلند مدت ترین خواسته مردم روکش آسفالت ، سرپوشیده کردن انهار و ترمیم جداول باشد اما با اجرای طرح جهادی می خواهیم خواسته های مردم را در همه حوزه ها شناسایی کنیم که برای این کار کیوسک هایی در سطح منطقه برپا شد و افراد با لباس های فرم و ارائه بروشور ، نظارت و خواسته های مردم را جویا می شدند.

وی افزود: این خواسته ها در طرح جهادی رسیدگی شد و این مهم را ثابت کرد که بدون حضور اهالی محلات، تحویل در سطح منطقه ایجاد نمی شود.

شهردار منطقه 13، اعتمادسازی را از مهم ترین و مشکل ترین وظایف شهرداری دانست و گفت: اگر طرح جهادی 137 را در سه بخش آمادگی طرح ، عملیات اجرا و فرهنگسازی تعریف کنیم و دو بخش نخست را به خوبی اجرا کنیم ، زمینه مناسبی برای اطمینان سازی فراهم می شود و مردمی که مشکلات شان حل شده است به ما اعتماد می کنند و مشارکت جدی در اداره محله زندگی اهالی را به وجود می آید.

وی افزود: طرح جهادی 137 فرصت مناسبی برای مشارکت شهروندان و جلب اعتماد آنان است که شهرداری منطقه 13 تلاش کرد با رعایت قابلیت ها و امکانات موجود ، به این وسیله و در قالب برنامه های فرهنگی ، تبلیغی و اطلاع رسانی ، مردم منطقه را وارد چرخه سیاست گذاری ، مدیریت و اجرا کند و از نظرات آنان بهره مند شود.

کد خبر 4206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز