جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: مردی که به انگیزه سرقت، راننده یک خودروی سمند را به قتل رسانده بود، در بازجویی‌ها گفت برای سفر خانواده‌ام به تهران اقدام به جنایت کردم.

به گزارش همشهری، صبح روز 17 مرداد خانواده پسر جوانی با مراجعه به اداره آگاهی اراک مدعی شدند پسرشان به نام توماژ عصر روز گذشته زمانی که برای انجام کاری با خودروی سمندش از خانه بیرون رفته، دیگر بازنگشته و هیچ‌کس از وی خبری ندارد.

 با اعلام گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی اراک تحقیقات خود را برای ردیابی خودروی پسر جوان آغاز کردند. در حالیکه بررسی‌ها ادامه داشت، کارآگاهان با استعلام پلاک خودرو دریافتند که مردجوانی با این خودرو در اصفهان دیده شده  است.

 به این ترتیب مأموران انتظامی اراک از آنجایی که احتمال می‌دادند وی از سرنوشت توماژ اطلاع دارد، او را مورد بازجویی قرار دادند، اما وی منکر داشتن اطلاعی از راننده جوان بود.

هنگامی که در بازرسی از خانه این مرد یک قبضه سلاح کمری و 6 فشنگ کشف شد فرضیه‌های پلیس درباره قتل جوان راننده و سرقت خودروی وی قوت گرفت و این بار مرد جوان به نام محمود تحت بازجویی‌های دقیق پلیس قرار گرفت.

 محمود در جریان بازجویی‌های مقدماتی صراحتاً به قتل توماژ اعتراف کرد و در ابتدا مدعی شد که توماژ را به خاطر رابطه با یکی از اقوامشان به قتل رسانده است اما هنگامی که بررسی‌ها نشان دادکه وی دروغ می‌گوید،  لب به اعتراف گشود و در توضیح واقعیت ماجرا گفت: روز حادثه به همراه خانواده‌ام از روستایی در اطراف ملایر قصد رفتن به تهران را داشتیم در بین راه زمانی که کنار جاده در انتظار ماشین به‌سر می‌بردیم، یک لحظه نقشه سرقت به ذهنم رسید.

از خانواده‌ام خواستم تا در همان جا منتظرم بمانند تا من با خودرو برگردم. به این ترتیب به بهانه این که قصد امانت گرفتن خودروی دوستم را دارم از آنها جدا شدم.

وی افزود: در ابتدای جاده به‌عنوان مسافر ایستاده بودم که راننده جوان با دیدن من تصور کرد مسافر هستم، بنا براین مرا سوار کرد.

ولی در بین راه ناگهان اسلحه‌ام را درآوردم و با شلیک گلوله‌ای او را به قتل رساندم. بعد هم جسدش را در بیابانی در اطراف ملایر دفن کرده و با خودرو از محل متواری شدم. با اعترافات تکان‌دهنده مرد جوان، وی برای تکمیل تحقیقات تحویل مقامات قضایی شد.

کد خبر 4177

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز