آزاده مختاری: روز گذشته بررسی بر روی پرونده ناپدید شدن یک دختر جوان که صحنه ربوده شدن وی توسط سه جوان دانشجو فیلمبرداری شده بود زیر نظر بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران آغاز شد.

سرنوشت نامعلوم دختر ناپدید شده

صدای توقف دو خودرو که با سرعت زیاد وارد یکی از کوچه‌های خیابان بلوار کشاورز شدند توجه سه جوان دانشجو را که در ساختمان خوابگاه مشغول استراحت بودند به خود جلب کرد. یکی از دانشجویان درحالی‌که مشغول صحبت با تلفن همراهش بود از روی کنجکاوی به مقابل پنجره خوابگاه آمد و در آن زمان بود که با دیدن صحنه تقلای یک دختر جوان برای نجات از دست 5 مرد، بهت‌زده هم‌اتاقی‌های خود را برای تماشای این صحنه فراخواند و در اولین اقدام سعی کرد تصویر مقابل چشمانش را با دوربین گوشی تلفن همراهش ضبط کند.

دانشجویان جوان شاهد آن بودند که در فاصله‌ای اندک از خوابگاه دانشجویی، پنج پسر درحالی‌که از دو خودرو پراید مشکی‌رنگ و سفیدرنگ پیاده شده بودند با توسل به زور دختر جوانی را کشان کشان از  آپارتمانی در آن محل خارج کردند و به داخل خودرو پراید مشکی‌رنگ انداختند و درحالی‌که صدای فریادهای کمک‌خواهانه دختر در هیاهوی خیابان گم شده بود، لحظاتی بعد سرنشینان دو خودرو با سرعت سرسام‌آور دختر را ربوده و متواری شدند.

پسران دانشجو به سرعت با پلیس تماس گرفته و خبر این آدم‌ربایی را به مأموران اطلاع دادند که تیم پلیس بدون درنگ در صحنه حاضر شد، در اولین اقدام فیلم صحنه آدم‌ربایی که توسط دانشجویان ضبط شده بود مورد بررسی قرار گرفت به این ترتیب عملیات پلیسی آغاز شد.

پلیس با مراجعه به منزلی که دختر  جوان از آن محل ربوده شده بود، صاحب‌خانه را که مردی جوان بود تحت بازجویی قرار دادند.

مرد که از حضور پلیس غافلگیر شده بود در توضیح به مأموران گفت: «دختر ربوده شده به‌نام شیرین از چند وقت قبل به‌عنوان مستخدم هفته‌ای چند بار به خانه ما می‌آمد، درپی این رفت و آمدها رابطه خوبی بین او و همسرم ایجاد شده بود، چند روز قبل همسرم کمی به رفتار مستخدم جوان مشکوک شده و اقدام به وارسی کیف دستی وی کرد که با مقادیر  زیادی چک مسافرتی مواجه شد.

مبلغ چک‌ها به‌حدی بالا بود که شک همسرم را برانگیخت و بنابراین وی با شماره‌ای که بر روی یکی از چک‌ها نوشته شده بود تماس گرفت و معلوم شد که شیرین کیف مردی را که حاوی این چک‌ها بوده در خیابان ربوده است، همسرم با صاحب چک‌ها قرار گذاشت که پولش را به او پس بدهد.

بعد از خاتمه تماس تلفنی همسرم، شیرین را مجبور کرد که در زمان مقرر که صاحب چک‌ها به مقابل خانه ما می آید چک های ربوده شده را خودش به وی تحویل بدهد و عذرخواهی کند، ولی زمانی که شیرین با کیف دستی حاوی چک‌ها جلوی در ورودی رفت، مردی که خود را مالباخته عنوان کرده بود با چند نفر دیگر او را ربوده و بدون برداشتن کیف دستی پر از چک که روی پله‌های منزل بود اقدام به ربودن شیرین کردند.

لحظاتی بعد وقتی که پلیس سرگرم بازجویی از مرد صاحبخانه بود همسر او از راه رسید و غافل از وقوع تمام این ماجراها در مقابل سئوالات مأموران قرار گرفت و با جواب‌هایی که به پلیس داد معلوم شد که ادعاهای مرد صاحبخانه نادرست است و احتمالا وی موضوعی را مخفی می‌کند.

دستگیری متهمان

رضا جعفری معاونت دادسرای امور جنایی تهران روز گذشته ضمن اعلام این خبر به همشهری گفت: پلیس در اقدام بعدی خود وقتی متوجه شد مرد صاحبخانه قصد پنهان‌کاری دارد از وی خواست شماره‌هایی را که مدعی بود همسرش با آن تماس گرفته و صاحب چک‌های مسافرتی را به مقابل منزل کشانده در اختیار آنان قرار دهد.

مأموران بعد از اخذ شماره با ترفند خاص خود پنج مرد را که احتمالا ربایندگان دختر جوان هستند به آپارتمان خیابان بلوار کشاور کشاندند و همگی آنان بازداشت شدند ولی تحقیقات از آنان تاکنون با بن‌بست مواجه شده و سرنوشت مستخدم جوان در هاله‌ای از ابهام مانده است.

پرونده این ماجرا و ناپدید شدن شیرین زیر نظر بازپرس شاملو رئیس شعبه یکم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران تا مشخص شدن سرنوشت زن جوان و روشن شدن واقعیت ماجرا ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5153

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز