گروه حوادث: متخصصان پزشکی قانونی در هنگام بررسی جسد یک جوان راز جنایتی را گشودند.

اواسط شهریور خبر فوت مشکوک یک پسر جوان در یکی از بیمارستان‌های غرب پایتخت به اطلاع بازپرس دوم دادسرای امور جنایی تهران رسید.

در گزارش اولیه عنوان شده بود که پسر در اثر ضربه کلنگی که به سرش وارد شده جان باخته است.

مسئولان بیمارستان در این خصوص توضیح داده بودند که زوج میانسالی این پسر را که در وضعیت نامناسب قرار داشت و از ناحیه سر دچار خونریزی شدیدی شده بود به این بیمارستان انتقال داده و ضمن معرفی خود به‌عنوان والدین وی مدعی شده بودند که در زمان غیبت آنان در منزل حادثه‌ای برای پسرشان رخ داده است و زمانی که آنها به خانه بازگشته بودند بدن نیمه‌جان او را که بر روی تلویزیون افتاده بود یافته اند و احتمال می‌دهند که سرش با تیزی کنار تلویزیون برخورد کرده و دچار جراحت شده باشد.

پزشکان برای نجات جان پسر جوان تمام تلاش خود را انجام دادند ولی درنهایت مرگ بر زندگی این جوان غلبه کرد.

با فوت این جوان تحقیق برای یافتن زوج میانسال آغاز شد، اما هیچ اثری از زوجی که خود را والدین پسر معرفی کرده بودند یافت نشد.

بازپرس حسین اصغرزاده روز گذشته در توضیح این خبر به همشهری گفت: «بعد از مرگ پسر جوان پرونده تحت عنوان مرگ مشکوک به دادسرای امور جنایی ارجاع شد ولی در بررسی اوراق پرونده معلوم شد پزشکی قانونی بعد از بررسی جسد علت مرگ جوان را اصابت گلوله به ناحیه سرش عنوان کرده است.

مشخص شدن علت اصلی مرگ جوان، ابعاد تازه‌ای در این پرونده را گشود ولی وقتی پلیس جنایی تهران بزرگ قصد داشت تحقیقات خود از خانواده این جوان را آغاز کند معلوم شد زوج میانسالی که او را به بیمارستان انتقال داده بودند و خود را والدین پسر معرفی کرده‌اند آدرس و مشخصات نادرست در اختیار مسئولان بیمارستان قرار داده و اکنون نیز متواری هستند.»

کد خبر 4674

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز