یکشنبه ۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

گروه حوادث: تلاش چهارماهه پلیس آگاهی تهران بزرگ، برای دستگیری عامل انفجار خودروی ماکسیما در پارکینگ منزل صاحب خودرو به دستگیری یکی از ساکنین انتقامجوی آپارتمان ختم شد.

شامگاه بیست و هشتم اردیبهشت اهالی یک آپارتمان مسکونی در شرق تهران با صدای انفجاری که از پارکینگ منزل شنیده شد خود را به محل واقعه رساندند.

خودرو ماکسیمای پسر جوانی که از چند ماه قبل در آن آپارتمان به صورت مجردی زندگی می‌کرد منفجر شده بود و دود ناشی از این انفجار سطح پارکینگ را پوشانده بود.

مالک خودرو سوخته در حالی‌که از این حادثه شوکه شده بود، با پلیس تماس گرفت و عنوان کرد که خودروی وی در پارکینگ منزلش منفجر شده و به نظر می‌رسد حادثه عمدی بوده است.

با شروع تحقیقات، دستورات قضایی این پرونده از سوی بازپرس حسین اصغرزاده صادر شد و کارآگاهان اداره پنجم آگاهی تهران بزرگ طی چهار ماه تلاش برای شناسایی عامل این حادثه به پسر جوانی که از ساکنان همان آپارتمان بود رسیدند و سرانجام با اخذ دستور قضایی وی را عصر روز شنبه بازداشت کردند.

روز گذشته این پسر جوان به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران احضار شد تا از سوی بازپرس حسین اصغرزاده مورد بازجویی قرار گیرد.

وی ضمن قبول اتهام وارده در توضیح علت منفجرکردن این خودرو به بازپرس پرونده گفت: چند ماه قبل از وقوع این حادثه مالک خودرو ماکسیما به آپارتمان محل سکونت ما اسباب‌کشی کرد و از آن موقع زندگی در آن آپارتمان را آغاز کرد.

رفت و آمدهای او و افراد ناشناس به خانه او موجبات ناراحتی ساکنین را ایجاد کرده بود، یکبار به دلیل بلندبودن ضبط صوت وی به او تذکر دادم ولی بی‌توجهی‌های مرد جوان موجب شد تا تصمیم به انتقام‌جویی بگیرم.

اما قصد آتش‌زدن خودروی او را نداشتم، روز حادثه تنها قصد تخریب چراغهای عقب خودرو ماکسیما را داشتم، ولی وقتی با کبریت سیمهای خودرو را آتش زدم هرچه تلاش کردم سیمها خاموش نشد در حالی‌که به شدت ترسیده بودم محل را ترک کردم و بعد از مدتی صدای انفجار خودرو در آپارتمان پیچید.

بازپرس اصغرزاده بعد از شنیدن اظهارات متهم وی را تحویل اداره آگاهی داد تا تحقیقات کامل از وی انجام گیرد.

کد خبر 5167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز