مهدیه مصطفایی: دختر گل فروش که فکر می کرد خریدار دست و دلباز گل‌های او ، مرد رویاهایش است ناخواسته قدم به دامی گذاشت که برای ربودن او پهن شده بود.

به گزارش همشهری، ماجرای دوستی تلخ دختر گل فروش و پسر شیک پوش  زمانی آغاز شد که دختر گلفروشی به نام لیلا هنگامیکه ‌ همراه مادرش در یکی از خیابان های جنوب تهران در حال فروختن گل بود با مرد جوانی به نام آرش آشنا شد.

مرد جوان در نخستین ملاقاتش با دختر جوان  برای آنکه او را فریب دهد، حاضر شد تمامی گل های او را یک جا بخرد، او پس از خرید گل ها از  دختر جوان خواست از این به بعد چنانچه مشکلی داشت به وی بگوید و سپس با خریدن گل ها از محل دور شد.

 فردای آن روز دختر جوان که به جای رفتن به مدرسه مجبور بود کار طاقت فرسای خود در کنار خیابان را انجام دهد ، با این امید که باز هم مرد جوان را ببیند به همان محل قبلی رفت.
در حالی که چند ساعت از حضور وی در محل همیشگی می گذشت باز هم آرش به آنجا آمد و این بار پس از خرید گل ها به لیلا پیشنهاد دوستی داد.

دختر گل فروش که فکر می کرد پسر رویاهایش را پیدا کرده است به این پیشنهاد جواب مثبت داد و به این ترتیب دوستی او و آرش آغاز شد.

در حالیکه سه روز پس از این ماجرا نگذشته بود مرد جوان از لیلا خواست برای دیدن چند نفر از دوستانش به پارکی در شهر ری برود و دختر گل‌فروش نیز  بی خبر از دامی که بر سر راه او پهن شده بود در ساعت  قرار خود را به پارک رساند.

دقایقی بعد آرش همراه 5 نفر از دوستانش وارد پارک شد و از لیلا  خواستند همراه آنها برای تفریح به خارج از شهر برود. لیلا که  در ابتدا با درخواست آرش مخالفت می کرد سرانجام با اصرار او حاضر به همراهی با آنها شد به این ترتیب همگی آنها سوار خودرو شدند  و به سمت خارج شهر به راه افتادند.

وقتی خودرو وارد محلی خلوت در کنار رودخانه ای در حاشیه شهر ری شد  لیلا که ترس همه وجودش را فرا گرفته بود از آرش خواست او را به شهر برگرداند ولی او بدون توجه به حرف‌های دختر گل فروش وی را از ماشین پیاده کرد و همراه چند همدست خود تلاش کردند تا وی را با تهدید مورد‌ آزار قرار دهند.

اما دختر جوان شروع به مقاومت کرد و با صدای بلند از رهگذران کمک خواست، در همین هنگام بود که مردی که در حال عبور از آن محل بود متوجه ماجرا شد و با دیدن دختر جوان که در چنگ چند پسر گرفتار شده بود با پلیس تماس گرفت و موضوع را به آنها اطلاع داد.
10 دقیقه بعد تیمی از ماموران خود را به محل حادثه رساندند و موفق شدند 4 نفر از ربایندگان لیلا را دستگیر و  گلفروش ساده لوح را از چنگ آنها نجات دهند.

علیزاده بازپرس شعبه 5 دادسرای شهر ری روز چهارشنبه با بیان این خبر گفت: در حالی که  4 متهم دستگیر شده  به ربودن و آزار  لیلا اعتراف کرده‌اند جست و جو برای دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد. 

کد خبر 5464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز