مهدیه مصطفایی: پرونده جنایت وحشتناک که در آن زن جوانی درپی اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود، برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان قرار گرفت.

به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده زمانی در دستور کار ویژه پلیس جنایی کرج قرار گرفت که عصر روز 30 خرداد 83،‌زن میانسالی با مراجعه به کلانتری محمدشهر مدعی شد پسرش به نام احمد برای مدت طولانی است که ناپدید شده و این درحالی است که همسرش ادعا می‌کند احمد برای انجام کار به ترکیه رفته است.

با شکایت مادر مرد جوان، همسر وی تحت بازجویی قرار گرفت. اما زن جوان به نام زهرا در جریان بازجویی‌های مقدماتی منکر هرگونه جنایتی شد و از اینکه هم‌اکنون همسرش چه سرنوشتی دارد اظهار بی‌اطلاعی کرد.

ماموران پلیس آگاهی کرج در ادامه تحقیقات متوجه تناقض‌گویی زهرا شدند به این ترتیب وی را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند و دریافتند که وی با مردی به نام هوشنگ در ارتباط است.

به این ترتیب کارآگاهان به بازرسی از خانه این زن  پرداختند اما با مورد مشکوکی در باغچه و یا حیاط خانه روبه‌رو نشدند تا اینکه آنها زمانی که در داخل اتاق خواب درحال جست‌وجو بودند متوجه شدند که جای چند موزاییک عوض شده است.

 اما زهرا در توضیح این موضوع گفت: چندی قبل قصد داشتیم در این مکان ستونی بزنیم اما پس از مدتی منصرف شدیم. باوجود ادعاهای زن، کارآگاهان که به موضوع مشکوک شده بودند، به بازجویی‌های فنی و تخصصی از زن جوان دست زدند که این‌بار زن جوان لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.

 وی مدعی شد، از مدت‌ها قبل با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه وی دندان‌درد داشت. از من خواست تا برایش آمپول تزریق کنم. وقتی درحال آمپول‌زدن بودم وی دردش گرفت و شروع به جیغ و داد کرد. او دائما فریاد می‌کشید تو از من تنفر داری و شروع به کتک‌زدن من کرد.

عصبانی شدم و با سنگی که روی دیوار بود به سرش کوبیدم. او بی‌جان و خونین بر روی تخت افتاده بود. از ترس اینکه فرزندانم این صحنه را ببینند سریع در اتاق را بستم و آنها را به خانه مادرم بردم. سپس یک کارگر گرفتم و از او خواستم زمین را بکند. سپس جسد شوهرم را درآنجا  خاک کردم که در جریان آن جای موزاییکها عوض شد. بعد هم به همه گفتم او برای کار به ترکیه رفته است.

بر پایه این گزارش، پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده این جنایت، به شعبه 71 دادگاه کیفری استان فرستاده شد و به زودی این زن برای محاکمه مقابل پنج قاضی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 3835

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز