یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

آزاده مختاری: پرونده ورزشکار رشته‌های رزمی، که با انتشار آگهی کار، دختران جوان را به منزل مسکونیش کشانده و آنها را مورد آزار قرار می‌داد برای بررسی نهایی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

اوایل تابستان امسال دختر جوان وحشتزده و هراسان همراه مادرش به یکی از کلانتری‌های شرق تهران رفت تا از مردی که وحشتناک‌ترین حادثه زندگیش را رقم زده بود شکایت کند.

دختر با صدایی لرزان به افسر کلانتری گفت: «مدتی بود که در میان آگهی‌های روزنامه به دنبال یک شغل مناسب می‌گشتم تا اینکه آگهی استخدام منشی در یک باشگاه ورزشی توجهم را جلب کرد بعد از تماس با شماره تلفن اعلام شده با گرفتن آدرس محل باشگاه، فردای آن روز به آنجا مراجعه کردم.

محل باشگاه در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی بود. هنگامیکه وارد واحد مورد نظر شدم همه چیز غیرعادی به نظر می‌رسید در حالیکه تصور می‌کردم به یک باشگاه ورزشی وارد شده‌ام متوجه شدم آنجا یک خانه مسکونی است.

قصد خروج از آن خانه را داشتم که مردی قوی‌هیکل به استقبالم آمد. دلشوره عجیبی وجودم را فرا گرفته بود مرد جوان مرا به داخل اتاقی هدایت کرد که مقداری لوازم ورزشی در آنجا وجود داشت.

او که اضطراب مرا دریافته بود بلافاصله شروع به صحبت درباره کارم و حقوق مناسب آن کرد. در حالیکه به حرفهای او گوش می‌دادم ناگهان به سویم حمله‌ور شد و قبل از آنکه قادر باشم عکس‌العملی نشان دهم مرا با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن مرا تهدید کرد اگر موضوع را به پلیس خبر دهم مرا می‌کشد.»

پلیس با شنیدن اظهارات این دختر بلافاصله عملیات دستگیری جوان ورزشکار را آغاز کرد. ولی هنگامیکه ماموران به محل سکونت وی رفتند وی با مقاومت در برابر ماموران با آنها درگیر شد و سرانجام تیم پلیس برای جلوگیری از فرار متهم به اجبار از گاز اشک‌آور برای دستگیری او استفاده کرد و در نهایت بعد از ساعتی درگیری وی بازداشت شد.

پرونده این جوان برای رسیدگی قضایی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.

بازپرس حسین اصغرزاده روز گذشته در خصوص روند رسیدگی به پرونده این مرد مهاجم که از ورزشکاران رزمی کار است به همشهری گفت: متهم در مراحل بازجویی اولیه به ارتباط با شاکی اعتراف کرد ولی مدعی بود که وی به دلخواه خودش به خانه وی آمده است اما بررسی‌های تکمیلی بر روی این پرونده نشان داد ادعاهای او نادرست است.

به این ترتیب کارآگاهان آگاهی تهران بزرگ در ادامه تحقیقات خود به سرنخهای جدیدی در این پرونده رسیدند.

اصغرزاده افزود: «کارآگاهان با بررسی منزل این متهم احکام ورزشی جعلی برای ورزشکاران زن را بدست آوردند. با احضار این افراد به دادسرای جنایی مشخص شد این احکام جعلی برای فریب زنان صادر شده است، در ادامه بررسی‌ها پلیس با تحقیقات گسترده خود دو دختر جوان دیگر را که آنها هم به قصد یافتن کار به آن خانه وارد شده و مورد آزار و اذیت این مرد قرار گرفته بودند شناسایی کرد.

با طرح شکایت این دو دختر پرونده به آخرین مراحل بررسی‌های خود در مرحله بازپرسی رسید. 

یکشنبه شاکی اولیه این پرونده در حالیکه از یادآوری حادثه سیاه زندگیش، دچار استرس و اضطراب شده بود، بار دیگر در حضور بازپرس اصغرزاده به تشریح ماجرا پرداخت.

بازپرس اصغرزاده ضمن اعلام این خبر گفت: پرونده این مرد ورزشکار که متهم است با اغفال چندین زن آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است با صدور قرار مجرمیت به دادگاه کیفری استان ارجاع شد.

کد خبر 6416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز