گروه سیاسی: نماینده مردم تهران با رد انتقاد مصلحت اندیشی موجود بین دولت نهم و مجلس هفتم اظهار داشت: نبود تنش بین مجلس و دولت به معنای مصلحت‌اندیشی نیست و استقلال مجلس با ایجاد تنش تعریف نمی‌شود.

حسین فدایی در گفتگو با همشهری با بیان این مطلب افزود: نقدهایی که مجلس هفتم به دولت نهم داشته در هیچ دوره ای نبوده  است و مردم می توانند تعامل مجلس هفتم با دولت نهم را مقایسه کنند با تعامل مجلس ششم با دولت هشتم. تحقیق و تفحص ها، سؤالات نمایندگان از وزیران در مجلس هفتم بسیار زیاد است و در همین دوره بود که مجلس به  4 وزیر پیشنهادی دولت رأی اعتماد نداد.

وی در ادامه با بیان اینکه تصمیمی برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم ندارد، گفت: جریان اصولگرایی مسئولیت حکومتی نیست که با جا به‌جایی افراد ضربه  ببیند و عناصر اصولگرا هر جای دیگری به غیر از مجلس هم می‌توانند  ایفای نقش کنند.

فدایی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره اینکه تا چه حد به تصمیمات 6+5 پایبند هستید، اظهار داشت: حتی اگر جبهه متحد تصمیمی بگیرد مبنی بر اینکه که هیچ کس از جمعیت ایثارگران در انتخابات مجلس هشتم شرکت نکند حتما قبول می کنیم چون بحث ما بحث سهم خواهی نیست و بحث این است که چه کسی مقبول مردم باشد و برای مردم کار کند.

مشروح این گفت وگو در روزهای آینده در روزنامه همشهری به چاپ می رسد.

کد خبر 39435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز