یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

به گفته خسرودانشجو-سخنگوی شورای اسلامی شهرتهران- ازآنجاکه درتهیه طرح‌های جامع وتفصیلی شهرتهران تمام بنیه تخصصی کشوردرحوزه شهرسازی به کارگرفته شده و هزینه‌های مالی، انسانی، فکری وانرژی زیادی برای تدوین آن صرف شده است، قدم‌های نخست دراجرای این طرح می‌بایست محکم برداشته شود و تمام مسئولان کشوری به پای آن بایستند.

به گزارش همشهری، وی با در نظرگرفتن آنچه گفته شد، احتمال رقابت‌های سیاسی رادر شکست طرحی که صرفا جنبه تخصصی وعلمی دارد منتفی دانست ومخالف منافع مردم قلمدادکردوافزود: فکر می‌کنم هم اکنون به آن اندازه از بلوغ سیاسی رسیده‌ایم که رقابت‌های سیاسی بر منافع مردم تأثیر منفی نگذارد.

دانشجو پس از پایان شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که بدون مستمع برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح جامع شهر تهران، پس از تصویب هنوز ابلاغ نشده است، تصریح کرد: طرح جامع شهر تهران از سوی وزیر مسکن یا رئیس‌جمهوری، برای اجرا رسما ابلاغ خواهد‌شد.

وی درباره نتایج بررسی افزایش قیمت بلیت اتوبوس نیز گفت: هنوز به‌طور رسمی جلسه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل نشده، اما کمیسیون عمران شورا، جلسه‌ای با حضور مسئولان و مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار کرده و اعضای این کمیسیون نیز به صورت داخلی جلسه‌ای داشته‌اند که پس از جمع‌بندی، نتایج به هیات رئیسه شورا تقدیم می‌شود.

 دانشجو از اعلام نتایج نظر اعضای کمیسیون درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس شرکت واحد امتناع کرد و گفت: تا جمع‌بندی نهایی اظهار نظری در این زمینه نخواهیم کرد.

5 دستور از مجموع 8 دستور شورای شهر تهران، بررسی اعتراض 5‌مالک نسبت به باغ بودن پلاک‌های ثبتی آنها بود که دانشجو در این باره گفت: باغ بودن 4پلاک ثبتی تأیید شد و به یک پلاک ثبتی اجازه قطع درخت داده نشد.

بنا براین گزارش شورای شهردیروز تصویب کرد تا مبلغ 2 میلیارد تومان کمک به روستاهای واقع در حریم شهر تهران از سوی شهرداری تهران پرداخت شود.

کد خبر 38719

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز