مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از راه‌اندازی اداره فوریت‌های خدمات شهری در ‪ ۱۲۱‬ناحیه شهر تهران خبر داد.

مسعود کرباسیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران افزود: اداره‌های فوریت‌های خدمات شهری نواحی تهران به رفع نیازهای فوری شهروندان در محلات مختلف می‌پردازند تا روند خدمت رسانی بهبود یابد.

وی، رفع سدمعبر، آب گرفتگی، جمع‌آوری زباله و نخاله شهری، مبارزه با جانوران موذی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان از سامانه خدمات شهری ‪۱۳۷‬ را از وظایف ادارات فوریت‌های خدمات شهری نواحی شهر تهران عنوان کرد.

معاون شهردار تهران، نظارت بر انجام مکانیزاسیون خدمات شهری در نواحی شهر تهران را از دیگر وظایف این ادارات دانست و تاکید کرد: معاونان خدمات شهری شهرداری‌های مناطق بر نحوه فعالیت این ادارات نظارت می‌کنند و هماهنگی فعالیت‌های آنان را برعهده دارند.

کرباسیان با تاکید بر محور قرار گرفتن محلات برای خدمات شهری شهرداری، گفت: از زمان راه‌اندازی سامانه ‪ ،۱۳۷‬تحول خوبی در خدمات‌رسانی به محلات شهر تهران صورت گرفته و با راه‌اندازی ادارات فوریت‌های خدمات شهری مناطق، به تمام مشکلات مناطق رسیدگی می‌شود.

وی به برقراری حدود ‪ ۶۷۰‬هزار تماس با سامانه خدمات شهری ‪ ۱۳۷‬در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون به ‪ ۸۳‬درصد از این تماس‌ها پاسخ گفته شده و درخواست‌ها و نیازهای شهروندان برطرف شده است.

کرباسیان با بیان‌اینکه حدود ‪ ۷۰‬درصد از تماس‌های شهروندان با ‪ ۱۳۷‬مربوط به نیازهای خدمات شهری است، افزود: با تلاش ماموران شهرداری، خوشبختانه به ‪ ۱۰۰‬درصد این درخواست‌ها پاسخ گفته شده است.

کد خبر 3790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز