همشهری آنلاین: پیکر مطهر سردار پاسدار شهید شعبان نصیری یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس که در روز جمعه همزمان با اولین شب ماه مبارک رمضان توسط تکفیری های داعش در عملیات آزاد سازی غرب شهر موصل عراق به شهادت رسید در تهران با حضور جمع کثیری از مردم و مقامات لشکری وکشوری تشییع شد.

تشییع

به گزارش ایرنا، پیکر شهید نصیری با حضور آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و امام جماعت موقت تهران، جمعی از فرماندهان لشکری از جمله سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی سپاه ، سردار نجات معاون اطلاعات سپاه ، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حسین اشتری فرمانده ناجا ، محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ، همرزمان شهید در دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان از مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک شهید محلاتی تهران امروز سه شنبه تشییع شد.

در این مراسم باشکوه آیت الله موحدی کرمانی بر پیکر پاک شهید نصیری درجوار شهدای گمنام مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی نماز میت را اقامه کرد.

مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی شرکت کنندگان را با نوای عاشورایی همراه کردند و فضای این مراسم را با نام اهل بیت عطرافشانی نمودند.

پیکر پاک شهید شعبان نصیری با تشییع مردم شهید پرور برای مراسم تدفین و خاکسپاری در قطعه 29 به بهشت زهرا (س) تهران انتقال یافت.

مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار روز پنجشنبه 11 خرداد در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار می شود.

سردار شهید مدافع حرم«شعبان نصیری» یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در عراق بود که در روز جمعه 5 خرداد ماه 96 مصادف با شب اول ماه مبارک رمضان در عملیات آزادسازی غرب موصل توسط تروریست‌ها تکفیری به شهادت رسید.

شهید نصیری از اهالی شهرستان کرج در استان البرز پس از نزدیک به 38 سال مجاهدت و جهاد در میادین جنگ تحمیلی و عرصه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عراق، سرانجام به یاران شهیدش پیوست. او از جانبازان 8 سال دفاع مقدس بود و به‌ تازگی نیز در دفاع از حرم اهل بیت(ع) دچار مجروحیت شده بود که پس از اندکی مداوا مجددا وارد عراق شد و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق به شهادت رسید.

از وی دو فرزند پسر و یک دختر به یادگار مانده است. شهید نصیری در دوران دفاع مقدس سمت هایی همچون جانشین فرمانده گردان امام سجاد (ع) و جانشین فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) را برعهده داشت.

کد خبر 371861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha