همشهری آنلاین: رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به شهدای مرزبان و شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در تهران گفت: شهادت را حادثه تلقی نکنید زیرا شهادت اتفاق نیست و قسمت الهی است که به افراد خاص داده می‌شود.

شهادت

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر روحانی فر در آیین چهلمین روز شهادت عملیات تروریستی هنگ مرزی میرجاوه (سیستان و بلوچستان) در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: اگر با دقت بیشتری به زندگی خصوصی شهدا بنگریم باید شهید می شدند و مقام خانواده شهید مقامی از طرف خداوند متعال است و همه باید ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

وی تصریح کرد: شهادت را در کنار اتفاق تصادفی قرار ندهید زیرا شهادت انتخاب الهی است و نصیب انسان های پارسا می شود.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: به عنوان خانواده و همرزم شهدا می گویم که شهادت یک جوان به معنی به بار نشستن تربیت دینی پدر و مادر وی است و والدین شهید شاد باشند که تربیت درست فرزند مومنی که دین، کشور، ناموس و وطن از زندگی او مهمتر است به بار نشسته است.

وی به تشییع پیکر شهید وحید مرشدی اشاره کرد و گفت: اتفاقات 24 ساعت قبل شهادت این شهید در دفتر بقعه برجک یگان انتظامی ثبت شده که نشان می دهد اولویت درجه یک شهید مرشدی انجام فرائض دینی بود.

وی افزود: این شهید وارد نیروی انتظامی می شود، بر فراز برجک نگهبانی می دهد تا عقیده و دین باقی بماند.

این آیین با حضور سردار رضائی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور، سردار شریعتی جانشین معاون نیروی انسانی ناجا، سردار حبیبی ریاست عقیدتی سیاسی ناجا، فرمانده انتظامی استان کرمان، فرمانده مرزبانی ناجا سیستان و بلوچستان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان، نیروهای نظامی و انتظامی، نماینده های استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و آحاد مردم در گلزار شهدای کرمان برپا شد.

در این آیین فرزند و خانواده شهدا (شهید سعید، دائی زاده و توحیدی نسب) دلنوشته هایی در وصف شهدای این مرز و بوم ارائه کردند.

در این آیین همچنین نام و یاد شهدای حادثه تروریستی دیروز در تهران، شهیدان مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای تروریستی هنگ مرزی میرجاوه گرامی داشته شد.

کد خبر 372594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha