همشهری آنلاین: پیکرهای سه مامور نیروی انتظامی خاش به نام‌های ستوان یکم غلام پیری، استوار دوم مجید رخ بین و استوار دوم جواد سراوانی که حین انجام ماموریت در مسیر خاش - سراوان دچار سانحه رانندگی شده بودند در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان تشییع شد.

تشییع

به گزارش ایرنا مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، مقامات قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی خاش و خانواده های معظم این شهیدان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در حاشیه آیین تشییع به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته سه مامور نیروی انتظامی در تصادف خودروی پژو 405 با یک کامیون حامل سوخت قاچاق در مسیر خاش - سراوان در حین انجام ماموریت به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا اربابی اظهار داشت: کارکنان ناجا با هدف تامین امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه به صورت شبانه روزی در حال خدمت و انجام ماموریت هستند و در این مسیر جان خود را نثار می کنند.

وی افزود: این شهیدان که بر دستان مردم خونگرم شیعه و سنی شهرستان خاش تشییع شدند نمونه ای از فداکاری کارکنان ناجا هستند که مخلصانه و صادقانه به مردم خدمت می کردند.

شهدای نیروی انتظامی ناجا بر دستان همکاران و خانواده های آنان در شهرستان خاش تشییع و برای خاکسپاری به شهر محل سکونت شان زابل واقع در شمال سیستان و بلوچستان انتقال داده شدند.

کد خبر 369234

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha