همشهری‌آنلاین: احمد مسجدجامعی از پرداخت خسارت به ناشران خبر داد و گفت: همه خسارتی که در اثر بارندگی‌های اخیر به ناشران در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وارد شده بود از سوی شهرداری به موسسه نمایشگاه‌ها پرداخت شد.

ایبنا ضمن اعلام این خبر نوشت احمد مسجدجامعی از پرداخت خسارت به ناشران خبر داد و گفت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته و صحبتی که با عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، داشتیم، همه خسارت‌های وارد به ناشران به دلیل بارندگی، پس از برآورد، رقم خسارت‌ها در دو چک، دیروز و امروز به موسسه نمایشگاه‌ها پرداخت شده است.

به گفته این مقام مسئول میزان این خسارت‌ها براساس نظر کارشناسان نمایشگاه کتاب برآورد شده است نه بر اساس نظر کارشناسان شرکت بیمه.

مسجدجامعی درباره دلیل خسارت نیز توضیح داد: امسال 10هزار متر سازه مسقف موقت به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اضافه شد. اما میزان حجم آبی که این سازه‌های موقت می‌توانند تحمل کنند، محدود است. بر این اساس در اثر بارش باران در روزهای نخست مشکلی پیش نیامد ولی حجم باران روز جمعه به قدری زیاد بود که سازه‌ اصلی هم در نقاطی دچار مشکل شد و طبیعتا سازه‌های موقت تحمل این حجم آب باران را نداشتند.

کد خبر 369691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha