همشری‌آنلاین: مدیر دفتر اداره مدیریت و بودجه در دولت آمریکا،در پی شکست دولت ترامپ در تصویب قانون مراقبت‌های بهداشتی، واشنگتن را فاسدتر از آنی که قبلا فکر می شد، توصیف کرد.

مایک مولوینی، مدیر دفتر اداره مدیریت و بودجه در دولت آمریکا با بیان این‌که ما در 65 روز اول نتوانستیم واشنگتن را تغییر دهیم؛ گفت: به عقیده من چیزی که برای دولت ترامپ ناامید کننده و به نوعی آموزنده بوده این است که اینجا(واشنگتن) فاسدتر از آن چیزی است که ما قبلا فکر می کردیم.

مولوینی افزود: افراد (دموکرات‌ها) هنوز به اشتباه‌های خود ادامه می‌دهند. آنها به فکر منافع خواص هستند و از طریق مخالفت با امور درست به دنبال انتخاب شدن مجدد هستند.

مدیر دفتر مدیریت و بودجه در دولت آمریکا ادامه داد: به خاطر داشته باشید، چیزی که در اینجا اتفاق افتاده این است که ما گرفتار (قانون) اوباماکر شده‌ایم. خود آنها (دموکرات‌ها) همواره به مردم به درستی گفته‌اند که این قانون تا چه اندازه بد و مضر بوده اما اکنون که دوباره به عنوان نماینده مجلس انتخاب شده‌اند مانع جایگزینی آن می‌شوند. و این بسیار آزاردهنده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، مولوینی ادامه داد: این دموکرات‌ها هستند که در حال حاضر باید به خاطر این قانون سرزنش شوند، چرا که بدون شک این قانون، نه ترامپ کر و نه ریگان کر بلکه اوباما کر است.

کد خبر 365632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha