شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی اعلام کرد: برق نوار غزه را از یکشنبه یا دوشنبه (21 آبان) با هدف گسترش انزوای فلسطینیان در نوار غزه قطع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری سماء فلسطین، متان فلنائی معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسراییل قصد دارد مقادیر سوخت نوار غزه را کاهش دهد و برق این منطقه را از فردا یا دوشنبه قطع کند.

فلنایی افزود: اسراییل در تلاش است تا تمام روابط اقتصادی با نوار غزه را قطع کند.

این مسوول نظامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما می‌خواهیم تا حد امکان نوار غزه را از زیرساخت‌های فلسطین جدا کنیم.

به گفته این مقام، این تحریم‌ها مربوط به ادامه حملات راکتی فلسطینی‌ها علیه اسراییل نیست بلکه برای جدا کردن نوار غزه از دیگر مناطق فلسطین است.

وی در عین اظهار داشت: این تدابیر هرگز حملات راکتی مقاومت علیه شهرک‌های اسراییلی را که در نزدیکی نوار غزه هستند متوقف نخواهد ساخت.

هم چنین ارتش رژیم صهیونیستی از به حالت آماده باش در آمدن نیروهای این رژیم در مناطق اطراف نیروگاه هسته‌‌ای دیمونا واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط -چاپ لندن- ارتش رژیم صهیونیستی در این راستا موشک‌های پاتریوت را برای رویارویی با هر گونه حمله احتمالی علیه این نیروگاه و برای حمایت از این نیروگاه در اطراف آن مستقر ساخته است.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: افسران ارتش این رژیم نسبت به هر گونه حمله احتمالی به منطقه دیمونا نگران هستند.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی در مصاحبه با افسران این رژیم اظهار داشت: بسیاری از افسران اسراییل در تلاش برای نظارت بیشتر در این منطقه در خصوص هر گونه حمله راکتی هستند.

یک افسر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، یک رادار در منطقه‌ دیمونا نصب شده است که هرگونه حرکت هواپیماها را در حریم هوایی عربستان، سوریه و حتی حریم هوایی مصر در جنوب تحت نظارت دارد.

از سوی دیگر،‌ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در تیراندازی نیروهای این رژیم به دو فلسطینی در مرکز نوار غزه، این دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

هم‌چنین شاهدان عینی اعلام کردند، در حمله‌ی نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاته واقع در نزدیکی نابلس احمد سناکره فعال گردان شهدای الاقصی زخمی شد.

کد خبر 36249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز