سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

دادوستدهای روز سه‌شنبه هشتم آبان بورس تهران، تحت تاثیر عرضه سهام شرکت فولاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار همشهری، مبادلات بورس تهران در حالی در روز سه‌شنبه انجام شد که بیشتر صف‌ها و دستورهای صادر شده از سوی سهامداران معطوف به سهام تازه وارد فولاد خراسان بود. به طوری که در جدول تقاضای بازار به غیر از سهام فولادی شرکت دیگری حضور نداشت.

از سوی دیگر به دنبال عرضه سهام این شرکت بار دیگر به میزان صف خرید سهام فولاد خوزستان اضافه شد به طوری که در پایان معاملات 3هزار و 535 تقاضا برای خرید 35میلیون سهم فولاد خوزستان روی میز باقی ماند.

سهامداران بورس تهران در حال حاضر تمایل دارندسهام این شرکت را در محدوده قیمتی 506 تومان و 6ریال خریداری کنند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز باوجود عرضه‌های روزهای گذشته سازمان خصوصی‌سازی همچنان با صف خرید سهامداران مواجه است.

روز سه‌شنبه همچنین به غیر از 3 شرکت فولادی بورس، شرکت پتروشیمی خارک از جمله سهامی بود که در جدول تقاضای بازار جای گرفت.

سهامداران بورس تهران برای خرید 1.1 میلیون سهم این شرکت 167دستور صادر کردند، بهترین پیشنهادی که برای خرید سهام این شرکت ثبت شد 13هزار و 378ریال بود. اما در جدول عرضه بازار سهامداران همچنان درصدد فروش سهام شرکت مپنا هستند.

حجم صف‌هایی که برای فروش سهام این شرکت وجود دارد اکنون در محدوده 60میلیون سهم است. آخرین قیمتی که برای فروش این شرکت ارائه شده 168 تومان و 8 ریال است.

شرکت‌های باما، کالسیمین و توسعه معادن روی نیز در جدول عرضه بازار حضور دارند. حجم صف‌های فروش این 3شرکت معدنی هم اکنون 8میلیون سهم است.

کد خبر 35334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز