بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات در مصلای امام خمینی‌(ره)از ۱۴ تا ۲۱ آبان درحال برگزاری است.

دوچرخه

مؤسسه‌ي همشهري هم مثل سال‌هاي گذشته در راهروي اصلي، بخش مؤسسه‌هاي مطبوعاتي حضور دارد و نشريه‌ي دوچرخه و ديگر ضمائم همشهري هم در اين غرفه هستند. شما مي‌توانيد در روزهاي برگزاري نمايشگاه، طبق جدول با اعضاي تحريريه‌ي دوچرخه هم ديدار كنيد. تازه دلمان هم براي شما تنگ شده، پس حتماً بياييد تا ديدارها تازه شود.

به گزارش کمیته‌ي اطلاع‌رسانی بیست‌ و دومین نمایشگاه مطبوعات، در نقشه‌ي پیشنهادی نمایشگاه، «کسب و کار مرتبط، خبرگزاری‌ها و بخشی از رسانه‌های گروه آموزشی تخصصی» در شبستان یک، «روزنامه‌ها و بخش دیگری از رسانه‌های گروه آموزشی تخصصی» در شبستان دو، «مؤسسات مطبوعاتی، بخشی از رسانه‌های گروه آموزشی، تخصصی و روابط‌عمومی دستگاه‌ها» در شبستان سه، رسانه‌های گروه «دین و اندیشه و فرهنگی، هنری» در شبستان چهار و گروه رسانه‌ای «عمومی و خانواده، کودک و نوجوان در کنار رسانه‌های گروه استانی و منطقه‌ای» در شبستان پنج جانمایی شده‌اند.

هم‌چنین با توجه به استقبال رسانه‌ها از نمایشگاه امسال، گروه رسانه‌های سیاسی، اقتصادی در طبقه‌ي دوم شبستان جانمایی شده است.

پس وعده‌ي ديدار ما در نمايشگاه مطبوعات، غرفه‌ي دوچرخه.

نشريه‌ي دوچرخه دو مهمان ويژه هم دارد: افسانه‌ شعبان‌نژاد، شاعر و نويسنده (عصر يك‌شنبه 16 آبان) و فريدون عموزاده‌خليلي، نويسنده، مؤسس و نخستين سردبير دوچرخه (عصر جمعه 21 آبان).

زمان حضور همكاران دوچرخه را هم در جدول مي‌بينيد. ابراهيم رستمي‌عزيزي، مسئول هماهنگي اجرايي نشريه‌ي دوچرخه هم، هر روز در غرفه، پذيرا و پاسخ‌گوي نوجوانان است.

کد خبر 351443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha