دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همزمان با افزایش تنش‌ها میان غرب و کرملین، رئیس جمهور روسیه از روس‌ها خواست تا آخر در حلب مبارزه کنند.

پوتین: تا آخر در حلب مبارزه می‌کنیم

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری اکسپرس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه درجریان سخنرانی در جمع سیاستمداران روس و خارجی و تعدادی از تحلیل‌گران سیاست خارجی، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا را محکوم و از تصمیمش برای مبارزه در شهر حلب دفاع کرد.

پوتین گفت: بمباران شهر حلب سوریه به خاطر رویکرد تهاجمی برخی کشورهای عضو سازمان ملل صورت گرفت و تا زمانی که ائتلاف تحت رهبری آمریکا از حملات خود دست نکشد، بمباران حلب متوقف نخواهد شد. اگر ما نباید در حلب باشیم چرا شما در موصل هستید؟

وی افزود: بگذاریم همه چیز همانطور که هست بماند. کاری به رقه نداشته باشیم. ما همیشه از جانب شرکای آمریکایی‌مان موضوع رقه و اینکه چطور تروریست‌ها باید نابود شوند اما غیرنظامیان زنده بمانند را می‌شنویم. آن‌ها تا آخر مبارزه می‌کنند. هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. ما باید تا آخر مبارزه کنیم. آیا شما از ما می‌خواهید وقتی مردم در شهرها گروگان گرفته می‌شوند کاری انجام ندهیم و آن‌ها را تنها بگذاریم؟

پوتین در جریان این سخنرانی که به صورت زنده پخش شد و هزاران تن در سراسر جهاان به تماشای آن نشسته بودند، به اسرائیل به عنوان دولتی که به خاطر بقایش هرگز دست از جنگ برنمی دارد اشاره کرد و گفت: از اسرائیل یاد بگیرید. هرگز بی‌خیال نمی‌شود. هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. ما باید مبارزه کنیم. اگر همه چیز را به حال خود بگذاریم، همیشه بازنده خواهیم بود.

کد خبر 351178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha