خبر > شادپیمایی از تالار وحدت تا تئاتر شهر، نقطه‌ی آغاز فعالیت شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش عروسکی «تهران ‌مبارک» بود.

دوچرخه شماره ۸۴۳

اين شادپيمايي دوشنبه، اول شهريور 95 رخ داد و شركت‌كنندگان در آن، با در دست داشتن عروسك‌ به استقبال جشنواره رفتند. عروسك‌هاي محبوب تلويزيوني مثل جناب‌خان، زي‌زي‌گولو، مخمل و... در اين جشن ميزبان خانواده‌ها بودند.

 

  • پاتوق نمايش عروسكي

هم‌زمان با برگزاري شانزدهمين جشنواره‌ي تئاتر عروسكي تهران‌مبارك، پاتوق تئاتر عروسكي ويژه‌ي كودكان و نوجوانان در محوطه‌ي باز تئاتر شهر برپا شده است.

افسانه‌ي زماني، مدير اين پاتوق مي‌گويد: «يكي از دغدغه‌های دبیر جشنواره‌، کار عروسکی ویژه‌ي کودکان است و قرار شد در جشنواره‌ي تئاتر عروسکی فضایی برای بچه‌ها و خانواده‌هایشان تعریف کنیم تا بتوانند ضمن تماشای نمایش‌های عروسکی ویژه‌ي کودکان، در شکل‌گیری یک اثر نمایشی هم مشارکت کنند.

بخشی از برنامه‌های این پاتوق به اجرای نمایش مربوط می‌شود و بخش دیگری هم ویژه‌ي برگزاری کارگاه‌های هدفمندی است که هرروز در کنار اجرای نمایش‌ها، برپا مي‌شود.»

به گفته‌ي زماني، این کارگاه‌ها با مديريت مربيان ماهر و باتجربه، به فعاليت در زمينه‌ي ساخت و ساز عروسک، اریگامی، قصه‌گویی، نمایش خلاق و... می‌پردازند.

پاتوق تئاتر کودک و نوجوان تا شنبه، ششم شهریور 95 از ساعت 17و 30 دقیقه در محوطه‌ي پارک دانشجو، روبه‌روی تئاتر شهر برپاست.

 

  • چه‌طور بليت بخريم؟

فروش بلیت‌ نمایش‌های شرکت‌کننده در بخش صحنه‌ای شانزدهمین جشنواره‌ي بین‌المللی نمایش عروسکی تهران‌مبارک، روی سایت تیوال آغاز شده است.

به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره‌ي بین‌المللی نمایش عروسکی تهران‌مبارک، علاقه‌مندان به تماشای نمایش‌های جشنواره می‌توانند در مراجعه به سایت تیوال، به خرید بلیت نمایش‌های دلخواه خود دست بزنند.

دوستداران نمايش عروسكي مي‌توانند از سایت www.tiwall.com اطلاعات بيش‌تري در اين زمينه بگيرند.

در ضمن، برای دريافت اخبار جشنواره به سایت www.tehranmobarakfestival.com  مراجعه كنيد.

کد خبر 344271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha