یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

خبر > این روزها نمایشگاه‌های مختلفی در شهر برپاست که می‌توانی در روزهای تابستان از آن‌ها دیدن کنی.

دوچرخه شماره ۸۴۲
  • تابلوهاي بازيافتي در بوستان نياوران

مي‌داني ما آدم‌ها مدام در حال توليد زباله هستيم و جهان را پر از زباله كرده‌ايم. حالا برخي از هنرمندان با استفاده از مواد بازيافتي كه ما آن‌ها را دور ريخته‌ايم، آثار هنري توليد كرده‌اند و 11 تابلوي كلاژ از مواد بازيافتي را در بوستان نياوران به نمايش گذاشته‌اند.

به گزارش روابط‌عمومي شهرداري منطقه‌ي يک، مهدي جمشيديان، رييس اداره‌ي مديريت پسماند با بيان اين خبر گفت: «استفاده از مواد دورريز براي تهيه‌ي کارهاي دستي و هنري، يکي از آموزه‌هاي کارشناسان بازيافت به شهروندان در منطقه‌ي يک است. اين 11 تابلو، در قالب کلاژ و با استفاده از مواد دورريختني شامل لوح‌هاي فشرده و... تهيه شده‌اند.»

جمشيديان، هدف از اجراي اين پروژه‌ را آشناكردن بيش‌تر شهروندان با مفهوم بازيافت و تفکيک پسماند‌ها و نيز آموزش ساير مفاهيم زيست‌محيطي، با هدف حفظ آسمان آبي و زمين پاک عنوان نمود.

 

  • 80نقاشی از کودکان کار

نمایشگاه هنری نقاشی کودکان کار، شامل 80نقاشي، روز شنبه‌ي گذشته (23 مرداد 1395)  به مدت يك هفته و به همت شهرداری منطقه‌ي سه و مؤسسه‌ي رویش نهال، در نگارخانه‌ي زمرد تهران برگزار شده است. درآمد حاصل از فروش آثار نقاشی عرضه‌شده در این نمایشگاه به پدیدآورندگان آثار که کودکان و نوجوانان هشت تا ١٨‌ساله هستند، تعلق می‌گیرد.

اين‌روزها علاقه‌مندان به بازديد از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ٩ تا ١٨ به نگارخانه‌ي زمرد (پاسداران، دشستان هشتم، کوچه نیایی) مراجعه کنند.

 

  • نمايشگاه نقاشي در فرهنگ‌سراي فردوس

در فرهنگ‌سراي فردوس هم يك نمايشگاه نقاشي از يك نوجوان به نام عليرضا مولايي در حال  برگزاري است. اين نمايشگاه  از 26 مرداد شروع  شده و تا يك هفته ادامه دارد.

 (تلفن فرهنگ‌سراي فردوس: 44002271)

کد خبر 343544

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha