مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل مؤسسه نشر شهر در افتتاحیه سومین دوره نمایشگاه محصولات نوشت‌افزار و پوشاک اسلامی - ایرانی تحت عنوان «باز باران» از نظارت دائمی بر عرضه کالاهای داخلی خبر داد و گفت: ٧٢ تولیدکننده در نمایشگاه امسال حضور دارند.

مجيد حسيني با بيان اينكه نخستين نمايشگاه«باز باران» سال ٩٣ در ١٠ نقطه و با متراژ ٤ هزار مترمربع برگزار شد، افزود: دومين نمايشگاه سالف٩٤ در ٣ نقطه و در متراژ ٧ هزار و ٤٠٠ مترمربع برگزار شد و اين در حالي است كه در سال‌جاري در ٦ نقطه، ١٧ فروشگاه شهروند و ٥ ميدان ميوه و تره‌بار، فرهنگسراي خاوران، ‌ فرهنگسراي اشراق، درياچه خليج‌فارس و برج ميلاد مجموعا در
٩ هزار مترمربع برگزار مي‌شود. وي با بيان اينكه در سومين نمايشگاه نوشت‌افزار «باز باران» سعي شده بهترين محصولات فرهنگي داخلي ارائه شود، تصريح كرد:

در نخستين سال برگزاري نمايشگاه، ٣ هزار و٥٠٠ قلم كالا ارائه شد كه امسال با كمك و حمايت شهرداري تهران اين تعداد به ٦ هزار قلم كالا افزايش يافته‌است. وي با اعلام اينكه اين نمايشگاه از ١٠ تا ٢٠ شهريور‌ماه‌ ‌جاري در خدمت شهروندان است، ادامه داد: امسال و در سومين دوره برگزاري نمايشگاه باز باران ٧٢ تأمين‌كننده كالا شركت كرده‌اند. به گفته حسيني، كالاها و اقلام ارائه شده در اين نمايشگاه شامل ٢٠ تا ٥٠ درصد تخفيف مي‌شوند.

حسيني با اشاره به استقبال مردم در سال گذشته از اين نمايشگاه، گفت: از طريق نظرسنجي انجام شده، مردم از كيفيت كالاها و نيز تطابق با فرهنگ ايراني و همچنين قيمت مناسب محصولات نوشت‌افزار و پوشاك اسلامي، ايراني رضايت داشتند. اين مسئول با اعلام اينكه ما درواقع ٤٠ شخصيت ايراني داريم، اظهار كرد:

اين در حالي است كه شخصيت‌هاي ايراني در مقايسه با شخصيت‌هاي بسيار زياد خارجي، بسيار اندك است و توليدكنندگان سعي كردند از شخصيت‌هاي داخلي استفاده كنند. حسيني با بيان اينكه يك‌چهارم مراجعه‌كنندگان در سال گذشته، شهرستاني بودند، تصريح كرد: اين موضوع نويد بسيار خوبي براي ما به شمار مي‌آيد. وي با اشاره به اينكه حدود ٢ميليارد تومان بن به دانش‌آموزان مناطق جنوبي در نمايشگاه امسال اختصاص داده شده است، گفت: بيشترين فروش ما در سال گذشته مربوط به بوستان ولايت بوده و اين اتفاق به اين معناست كه استقبال در مناطق كم‌برخوردار پايتخت بيشتر بوده است.

حسيني با اشاره به اينكه در سال گذشته يكي از ضعف‌هاي موجود در محور شرقي- غربي بوده است، خاطرنشان كرد: خوشبختانه امسال از طريق برپايي نمايشگاه در درياچه شهداي خليج‌فارس و فرهنگسراي اشراق ‌سعي بر رفع اين ضعف داشته‌ايم. اين مسئول با اعلام اينكه فضاي نمايشگاه بزرگ‌تر شده و تا ١٠ شب به شهروندان خدمات ارائه مي‌كند، ادامه داد: امسال نظارت دائمي بر عرضه كالا براي جلوگيري از فروش و ارائه كالاهاي خارجي و نيز نظارت بر كيفيت كالاها براي ممانعت از عرضه كالاهاي خراب و زيانبار به‌طور جدي صورت مي‌گيرد.

کد خبر 345089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha