مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

نمایشگاه عرضه محصولات نوشت‌افزار به‌مدت ۱۰روز در بوستان بزرگ ولایت برپا شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به این بوستان مایحتاج خود را تأمین کنند.

 هدف از نمايشگاه «باز باران» رفاه حال شهروندان در تأمين وسايل نوشت‌افزار دانش‌آموزان خود است و محصولات نمايشگاه به‌مدت 10روز، تا 20شهريور در اين محل عرضه خواهد شد. محصولات اين نمايشگاه به‌منظور حمايت از توليدكننده داخلي و تأمين امكان خريداري اجناس ايراني با تخفيف 20تا 50درصدي عرضه شده و برچسب قيمت نيز روي محصولات درج شده است.

نمايشگاه نوشت‌افزار كه داخل قلعه شادي بوستان راه‌اندازي شده داراي 35غرفه است و شهروندان مي‌توانند از ساعت 9تا 22به نمايشگاه مراجعه كنند. نمايشگاه باز باران بوستان ولايت از زمان راه‌اندازي تاكنون مورد استقبال بيش از 6هزار شهروند و دانش‌آموز قرار گرفته است. در اين نمايشگاه استيج برنامه شاد و زنده ويژه كودكان نيز تدارك ديده شده است كه اوقاتي شاد و مفرح را براي بچه‌ها ايجاد مي‌كند. اين برنامه از ساعت 11صبح و بعد ازظهر‌ها نيز ساعت 15اجرا مي‌شود و پخش زنده آن از طريق شبكه 5تلويزيون نيز «بازباران» را به خانه‌ها مي‌برد.

کد خبر 345446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha