یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای پوشاک و البسه در تهران خبر داد.

لباس قاچاق

سرهنگ علیرضا لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در پی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و کسب اخبار از منابع اطلاعاتی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه ای کالا سعی دارد مقادیری البسه و پوشاک قاچاق را به تهران وارد کرده و در بازار توزیع کند.

وی با بیان اینکه با کسب این اخبار رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت، ادامه داد: ماموران پلیس امنیت پس از انجام تحقیقات، تعقیب و مراقبت گسترده این متهم و محل دپوی اموال قاچاق را شناسایی کردند.

لطفی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم، گفت: سرانجام ماموران هنگام انتقال البسه قاچاق از سوی این فرد طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه بنابر دستور مقام قضایی مخفیگاه این فرد مورد بازرسی قرار گرفت، اظهارکرد: در بازرسی‌های انجام شده از محل 500 کیسه حاوی شلوار، تی شرت و پیراهن ورزشی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

لطفی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه ابتدا سعی در بی‌گناه معرفی کردن خود داشت اما سرانجام به جرایم خود اعتراف کرد و گفت که قصد داشته تا اقلام قاچاق را در بازار توزیع کند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم، افزود: با تشکیل پرونده، متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 343884

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha