پیدا شدن اجساد ۲ زن و یک‌مرد در شهرهای بندرترکمن و کردکوی در استان گلستان پلیس را با معماهای پیچیده‌ای روبه‌رو کرده است.

اين در حالي است كه همزمان با پيدا شدن سومين جسد كه متعلق به زني ميانسال است، دختر و نوه او ناپديد شده‌اند و هيچ ردي از آنها به‌دست نيامده است.شامگاه جمعه، 4تيرماه امدادگران هلال‌احمر در مناطق جنگلي كردكوي جسد زني را پيدا كردند كه به‌نظر مي‌رسيد مدت زيادي از مرگ او گذشته است. وقتي مأموران پليس و تيم تشخيص هويت در محل حادثه حاضر شدند معلوم شد كه قرباني زن 30تا 35ساله‌اي است كه با توجه به گذشت زمان و از بين رفتن صورت قرباني، چهره او قابل شناسايي نيست.

درحالي‌كه چند ساعت از پيدا شدن اين جسد مي‌گذشت، صبح روز بعد و در فاصله ۵۰ تا ۱۰۰ متري از جسد اول، اين بار جسد مردي پيدا شد كه 20تا 25ساله به‌نظر مي‌رسيد و چهره او نيز به‌دليل گذشت زمان قابل شناسايي نبود. از سويي هيچ مدرك و سندي كه هويت قربانيان را مشخص كند به‌دست نيامد و هر دو جسد به پزشكي قانوني منتقل شدند.

كارآگاهان در ادامه به بررسي پرونده‌هاي مربوط به افراد گمشده پرداختند تا شايد از اين طريق هويت قربانيان را مشخص كنند اما عجيب اينكه تا‌كنون هيچ گزارشي مبني بر اينكه زن و مردي با مشخصات قربانيان ناپديد شده‌اند، در اختيار پليس قرار نگرفته و همين مسئله ماجرا را مرموز كرده است.

با گذشت چند روز از اين ماجرا، درحالي‌كه هنوز هويت اجساد پيدا شده معلوم نشده است اين بار در شهرستان بندرتركمن، پيدا شدن جسد زني 60ساله پليس اين شهر را با معمايي مرموز روبه‌رو كرد. فرمانده انتظامي شهرستان بندرتركمن، در اين‌باره گفت: در پي تماس تلفني مردي كه مي‌گفت حدود 2هفته از خواهر 60ساله‌اش خبر ندارد و هر چه به خانه‌اش زنگ مي‌زند كسي جواب تلفن را نمي‌دهد، تيمي از مأموران راهي محل زندگي زن 60‌ساله شدند. آنها پس از ورود به داخل خانه جسد اين زن را پيدا كردند كه ظاهرا مدتي از مرگش مي‌گذشت.

هيچ‌گونه آثاري از درگيري، سرقت يا اثري از خون در محل حادثه ديده نمي‌شد اما نكته‌اي كه اين ماجرا را مرموز مي‌كرد اين بود كه طبق بررسي‌هاي انجام شده، دختر و نوه اين زن كه با او زندگي مي‌كردند مفقود شده و از آنها هيچ اثري نيست. به‌گفته رئيس پليس بندرتركمن، كارآگاهان در تلاش هستند با پيدا كردن 2گمشده، راز مرگ زن 60ساله را فاش كنند.

کد خبر 338990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha