پیرمردی که ۷ سال قبل در جنایتی هولناک در قلعه حسن خان با گلوله بستن ۱۸نفر ۶ نفر از آنها را به قتل رسانده بود با نقض حکم قصاصش در دیوان عالی کشور دوباره در دادگاه محاکمه خواهد شد.

متهم

اين مرد 65ساله روز اول شهريور سال‌ 88در كوي شابوداغيان شهر قدس اعضاي خانواده‌اش و همسايه‌ها را با كلاشينكف به گلوله بست. در جريان اين تيراندازي خونين همسر دوم و دختر مرد مسلح همراه با 4نفر ديگر ازجمله 2رهگذر جان خود را از دست دادند و 12نفر نيز مجروح شدند. وي در اعترافاتش گفت: به رفتار يكي از همسايه‌ها مشكوك شده بودم و آن روز وقتي او را در مقابل خانه ديدم با وي درگير شدم و اسلحه‌ام را برداشتم و شروع به تيراندازي كردم.

اين مرد كه توانسته بود رضايت اولياي دم 4نفر از قربانيان را جلب كند بعد از محاكمه به2مرتبه قصاص، زندان و پرداخت ديه به 12نفر از مجروحان حادثه محكوم شد اما قضات شعبه بيستم ديوان عالي كشور با نقض حكم پرونده را بار ديگر براي رسيدگي به دادگاه فرستادند. در دادنامه ديوان عالي كشور عنوان شده كه بايد بار ديگر درباره وضعيت رواني متهم در كميسيون تخصصي پزشكي قانوني تحقيق شود. در چنين شرايطي قرار است به‌زودي اين مرد در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي اصغرعبداللهي محاكمه شود.

کد خبر 338083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha