یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

«ما سرقت کردیم، نه تجاوز» این اعترافات ۲ پسر جوان است که متهم‌اند با ورود به خانه زن جوانی با تهدید قمه او را مورد آزار و اذیت قرار داده و گوشی تلفن همراه و پول‌هایش را سرقت کرده‌اند.

اواخر فروردين‌ماه زن جواني نزد مأموران پليس پايتخت رفت و مدعي شد 2مرد غريبه با ورود به خانه‌اش او را مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. او اين حادثه هولناك را اينطور تعريف كرد: من به تنهايي در خانه‌اي واقع در غرب تهران زندگي مي‌كنم. روز حادثه زنگ خانه به صدا در آمد و وقتي در را باز كردم ناگهان 2پسر جوان پايشان را جلوي در گذاشتند و به زور وارد شدند. آنها قمه در دست‌شان بود و دست و پايم را طناب پيچ كردند و با تهديد من را مورد آزار و اذيت قرار دادند و در نهايت با سرقت يك ميليون و 700هزار تومان پول و گوشي تلفن همراهم فرار كردند.

با ثبت اظهارات زن جوان تجسس‌هاي مأموران براي دستگيري 2متهم فراري آغاز شد و مأموران با رديابي تلفن همراه مسروقه شاكي به يك زن رسيدند كه شاكي وقتي تصوير او را ديد گفت: زن جوان خواهر يكي از دوستانم است. اظهارات شاكي نشان مي‌داد به‌احتمال زياد دوست او در پشت پرده اين ماجرا قرار دارد. وقتي زن جوان دستگير شد گفت گوشي را از شوهر صيغه‌اي خواهرش گرفته تا بفروشد. به اين ترتيب اين مرد دستگير شد و اعتراف كرد كه 2پسر جوان را براي حمله به خانه دوست همسرش اجير كرده است.

سرانجام با پايان تحقيقات مقدماتي اين پرونده براي انجام تحقيقات قضايي به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. در جلسه تحقيق كه صبح ديروز در شعبه هشتم، به رياست قاضي حسين اصغرزاده برگزار شد ابتدا شاكي بار ديگر آنچه را كه اتفاق افتاده بود توضيح داد و گفت مردي كه اين نقشه را كشيده و 2پسر جوان بايد مجازات شوند. سپس طراح اين نقشه به دفاع از خودش پرداخت و گفت: شاكي از مدت‌ها قبل با همسر صيغه‌اي‌ام دوست بود. آنها ارتباط نزديكي با يكديگر داشتند اما به‌دليل كارهاي خلافي كه او انجام مي‌داد دوست نداشتم كه رابطه همسرم با او ادامه داشته باشد. چندين مرتبه از همسرم خواستم كه ديگر با او رابطه نداشته باشد ولي فايده‌اي نداشت.

من حتي تلفن همراه همسرم را از او گرفتم اما فايده‌اي نداشت و باز هم رابطه آنها ادامه داشت تا اينكه تصميم‌گرفتم گوشي تلفن همراه دوست همسرم را سرقت كنم تا شايد اين رابطه تمام شود. براي اين كار نشاني خانه زن جوان را به 2نفر از دوستانم دادم و از آنها خواستم به خانه او بروند و گوشي‌اش را برايم بياورند. اما قرار نبود به‌جز سرقت كار ديگري انجام شود و من از ماجراي آزار و اذيت اطلاعي ندارم.

در ادامه جلسه 2متهم ديگر آزار و اذيت زن جوان را انكار كردند و گفتند فقط از خانه او سرقت كرده‌اند. يكي از آنها گفت: هدف ما فقط سرقت بود و همين كار را هم انجام داديم و حرف‌هايي كه شاكي درباره آزار و اذيت مي‌زند دروغ است. ما فقط گوشي و مقداري از پول‌هايش را دزديديم. با پايان اظهارات متهمان، تحقيقات قضايي به پايان رسيد و قرار است به‌زودي متهمان محاكمه شوند.

کد خبر 340260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha