۲ پسر جوان که دختر افغان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده و با انداختن وی در کانال آب وی را تا یک قدمی مرگ پیش برده بودند با تأیید قضات دیوان عالی کشور به ۳۰ سال حبس محکوم شدند.

روز دهم اسفند‌ماه سال 93دختري 18ساله كه از اتباع افغانستان است به كلانتري شهر ري رفت و از حادثه تلخي كه برايش اتفاق افتاده بود پرده برداشت. او گفت 2پسر جوان وي را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. وي ادامه داد: همراه مادرم براي رفتن به خانه‌مان سوار پرايدي سفيد رنگ كه 2پسر جوان سرنشينش بودند شديم.

ما سرگرم صحبت كردن بوديم كه راننده مسيرش را تغيير دادو ناگهان جواني كه كنار راننده نشسته بود به من حمله كرد و با ضربه‌اي كه به سرم زد بيهوش شدم. آنها مادرم را از ماشين بيرون انداختند و وقتي كه من به هوش آمدم در منطقه‌اي بياباني بودم و آن 2جوان من را مورد آزار و اذيت قرار دادند و سپس من را داخل كانال آبي انداختنداما به‌سختي توانستم خودم را نجات دهم.

با شكايت دختر جوان تحقيقات براي دستگيري 2متهم آغاز شد. او توانسته بود چند رقم از شماره پلاك خودروي متهمان را به‌خاطر بسپارد و همين سرنخ به دستگيري 2متهم منجر شد.متهمان در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده به‌صورت غيرعلني محاكمه شدند و قضات دادگاه 2پسر جوان را گناهكار تشخيص دادند و آنها را به اتهام آدم‌ربايي، تهديد و سرقت مقرون به آزار به30سال حبس و تحمل 173ضربه شلاق محكوم كردند. اين رأي در شعبه 27ديوان عالي كشور تاييد و آماده اجرا شد.

کد خبر 338368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha