همشهری‌آنلاین: منابع عراقی از انهدام هشت مقر وابسته به گروه تروریستی داعش در جنوب غربی فلوجه و هلاکت ۱۱ عضو این گروه در غرب رمادی خبر دادند.

اسماعیل محلاوی، فرمانده عملیات الانبار عراق امروز شنبه چهارم ارديبهشت از حمله هوایی در جنوب غربی فلوجه و انهدام هشت مقر وابسته به گروه داعش و هلاکت همه افراد مستقر در این مقرها خبر داد.

محلاوی گفت :« جنگنده‌های عراقی با هماهنگی نیروهای لشکر هشتم ارتش وابسته به عملیات الانبار توانستند هشت مقر داعش را در منطقه بوعیفان در جنوب غربی فلوجه منهدم کنند.»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری عراقی (واع) از الانبار ،این حمله به انهدام همه مقرهای داعش در این منطقه و کشته‌شدن همه افراد مستقر در این مقرها منجر شد.

یک منبع امنیتی در استان الانبار نیز امروز از حمله جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به غرب شهر رمادی و کشته شدن 11 داعشی خبر داد.

این منبع اعلام کرد هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی با هماهنگی لشکر هفتم ارتش یکی از مقرهای داعش را در غرب منطقه دولاب در غرب هیت بمباران کردند که به انهدام این مقر و کشته شدن 11 عضو این گروه منجر شد.

این منبع افزود نیروی ارتش به فرماندهی نومان الزوبعی، فرمانده لشکر هفتم با کمک جنگنده‌های ائتلاف، نیروی هوایی و بالگردها عملیات نظامی برای آزاد سازی مسیر حد فاصل ناحیه بغدادی و شهرستان هیت را ادامه دادند.

کد خبر 331485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha