یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

فراخوان دومین دوره‌ جایزه‌ «سپیدار»، ویژه‌ کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان در حوزه‌ی محیط‌زیست منتشر شده و اگر شما به حوزه‌ی محیط‌زیست علاقه دارید، می‌توانید تا ۳۰ اردیبهشت آثارتان را به دبیرخانه‌ی جایزه‌ی سپیدار ارسال کنید.

دوچرخه شماره ۸۲۷

در فراخوان اين دوره از جايزه‌ي سپيدار در بخش كودك و نوجوان مي‌خوانيم: «آثار محيط‌زيستي‌تان را در هرقالبي كه دوست داريد براي ما بفرستيد. شركت درمسابقه به صورت فردي و گروهي براي تمام افراد زير 16 سال امكان‌پذير است. كافي ا‌ست آثار خود  را همراه با يك فايل اسكن شده‌ي شناسنامه‌تان براي ما ارسال كنيد.»

طبق فراخوان شما مي‌توانيد شعر، داستان، فيلم‌كوتاه، گزارش و مصاحبه‌هاي خود را براي اين جشنواره ارسال كنيد. اگر با دوستانتان گروه‌هاي محيط‌زيستي‌ تشكيل داده‌ايد نمونه‌اي را از كارها و فعاليت‌هاي خود
 بفرستيد.

نويسندگان، شاعران و دوستداران بزرگ‌سال محيط‌زيست هم مي‌توانند آثار چاپ‌شده و چاپ‌نشده‌ي خود را در حوزه‌ي محيط‌زيست در اين جايزه شركت دهند. اين جايزه زير نظر انتشارات فني ايران و با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران، سازمان محيط‌زيست، شبكه‌ي دو و سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش برگزار مي‌شود.

شما مي‌توانيد آثار خود را تا سي‌‍‌ام ارديبهشت 95 به نشاني تهران، خيابان مطهري، خيابان ميرعماد، پلاك 24، طبقه‌ي اول، دبيرخانه‌ي جايزه‌ي سپيدار ارسال كنيد.

کد خبر 330488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha