خبر > برای دومین سال جایزه‌ی سپیدار فراخوان داده است.

دوچرخه شماره ۸۳۵

اين جشنواره را كتاب‌هاي نردبان (بخش كودك و نوجوان انتشارات فني ايران) با همكاري كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان، سازمان حفاظت محيط‌زيست، شهرداري تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، آموزش و پرورش و شبكه‌ي دو سيما برگزار مي‌كند.

 كودكان و نوجوانان زير 16 سال مي‌توانند آثار خود را در زمينه‌ي محيط‌زيست و در قالب‌هاي شعر و داستان، عكس، فيلم كوتاه، بازي و اپليكيشن، نقد و معرفي كتاب همراه با كپي يا فايل اسكن‌شد‌ه‌ي شناسنامه‌ي خود، براي دبيرخانه‌ي جشنواره بفرستند.

اين جشنواره به 40 نفر از برگزيدگان تبلت و لوح تقدير اهدا مي‌كند. فرصت ارسال آثار براي شركت در دومين جشنواره سپيدار تا 30مرداد 1395 است.

 

دوچرخه شماره ۸۳۵

 

البته اين جشنواره بخشي هم براي بزرگ‌سالان دارد كه نويسندگان و پديدآورندگان مي‌توانند آثار داستاني و شعر خود را با موضوع محيط‌زيست (آثار چاپ نشده‌ي ويژه‌ي مخاطبان كودك و نوجوان) براي اين جشنواره بفرستند.

شركت كنندگان مي‌توانند آثار خود را همراه با مشخصات کامل، آدرس و شماره‌ی تلفن به نشانی تهران، خیابان مطهری،خیابان میرعماد،پلاک ۲۴، شرکت انتشارات فنی ایران، طبقه‌ی اول، دبیرخانه‌ی جایزه‌ی سپيدار و یا به اي‌ميل زير بفرستند.

sepidar@entesharat.com

 

دوچرخه شماره ۸۳۵

کد خبر 337940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha