سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
۰ نفر

قرار است برای نخستین‌بار کتاب‌ها و آثاری که به موضوع محیط‌زیست می‌پردازند جایزه بگیرند.

دوچرخه

نام اين جايزه «سپيدار» است و به همت شرکت انتشارات فنی ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان حفاظت محیط‌زیست، دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی (آموزش و پرورش)، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، نشریه‌ي دوچرخه (ضميمه‌ي نوجوانان روزنامه‌ي همشهری) و نشریه‌ي کوله‌پشتی (ضميمه‌ي نوجوانان روزنامه‌ي شهروند) برگزار می‌شود.

در جایزه‌ی سپیدارکتاب‌ها و آثار محیط‌زیستی تولید شده برای مخاطبان کودک و نوجوان در سه بخش مورد داوری قرار می‌گیرد: «کتاب‌های منتشر شده در قالب ادبی، علمی و یا آموزشی در فاصله‌ي سال‌هاي 1380 تا 1392»،  «آثار چاپ‌شده در مطبوعات کودکان و نوجوانان از آغاز سال1390 تا پايان 1392» و «آثار ادبی (شعر، داستان و...) با موضوع محیط‌زیست و برای مخاطب کودک و نوجوان» که تاکنون در هیچ کتاب، مجله و رسانه‌ای منتشر نشده باشند.

البته كودكان و نوجوانان ايراني (تا 18‌سال) هم مي‌توانند در اين مسابقه شركت كنند و داستان‌ها، شعرها، يادداشت‌ها، گزارش‌ها، قطعه‌هاي ادبي و مطالب طنزِ خود را براي دبيرخانه‌ي جشنواره بفرستند. برای شركت در اين مسابقه تا  30  آذر 1393 فرصت هست و برای اطلاع بیش‌تر می‌توانید با دبیرخانه‌ي جایزه‌ي سپیدار (با شماره‌‌ي 88505130) تماس بگیرید.

کد خبر 276683

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha