ترجمه‌ی عباس تربن: برنامه‌ی بدن‌سازی می‌تواند در هرجایی و به‌هرشکلی اجرا شود؛ با یک نفر، دو نفر یا حتی اعضای یک خانواده! شما هم می‌توانید این برنامه را با اعضای خانواده‌تان تجربه کنید.

دوچرخه شماره ۸۲۶

اين‌كار در شروع مي‌تواند انرژي‌بَر باشد، اما در بلندمدت موجب رسيدن به شكل سالم‌تري از زندگي مي‌شود.

 

دوچرخه شماره ۸۲۶

 

  • بهترين زمان ممكن

قبل از هرچيز ببينيد چه‌روزها و چه‌ساعت‌هايي همه يا بيش‌تر اعضاي خانواده در منزل هستند. بهترين وقت ممكن را انتخاب كنيد و با بقيه‌ي اعضاي خانواده درباره‌ي برنامه‌ي جمعي نرمش و انگيزه‌تان از اجراي اين برنامه صحبت كنيد. براي داشتن يك برنامه‌ي بدن‌سازي موفق بايد حداقل يك روز در هفته و به‌طور منظم آن را اجرا كنيد.

  • جذاب‌ترين نرمش‌ها

كمي درباره‌ي بدن‌سازي و نرمش‌هاي مختلف جست‌وجو و مطالعه كنيد و تمرين‌هاي جالب و بامزه براي تمام اعضاي خانواده (در هر سن و با هر جنسي) پيدا كنيد.

 به‌خصوص در شروع سعي كنيد تمركز را بيش‌تر از تمرين‌هاي خشك و سخت فيزيكي، روي بازي و سرگرمي‌هايي بگذاريد كه موجب تحركتان شود. بقيه را هم تشويق كنيد كه تمرين‌هاي گروهي بامزه‌ و تازه پيدا كنند.

  • برنامه‌ي غذايي سالم

يك برنامه‌ي رژيم غذايي به خانواده پيشنهاد بدهيد؛ با غذاهاي سالم و طبيعي كه خوردنشان به سلامت و شادابي شما و خانواده‌تان كمك مي‌كند.

سعي كنيد از نظر فكري و روحي خانواده‌تان را توجيه كنيد كه اصلاً چرا بايد سراغ برنامه‌ي نرمش، ورزش و بدن‌سازي بروند، اين‌كار چه اثري بر تعادل بين جسم و ذهن مي‌گذارد.

  • حفظ روحيه‌ي ورزشي

سعي كنيد روحيه‌ي نرمش و ورزش گروهي را در طول اجراي برنامه‌تان حفظ كنيد و هم‌ديگر را تشويق كنيد. مهم‌ترين چيزي كه مي‌تواند شما را از تنبلي و رخوت جدا كند، گروهي‌بودن اين برنامه است.

 وقتي قرار باشد كاري را با همراهي و در كنار ديگران انجام دهيم، كم‌تر احتمالش هست كه تنبلي به‌خرج بدهيم يا آن را كنسل كنيم.

کد خبر 329721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha