«ایرنا» با پدر و مادرش در مزرعه‌ای دورافتاده زندگی می‌کند. او نه پدربزرگ و مادربزرگی دارد که کریسمس را با آن‌ها جشن بگیرد، نه دوست و هم‌بازی‌ای.

دوچرخه شماره ۸۲۶

دوچرخه شماره ۸۲۶

 

تنها هديه‌اي كه ايرنا را در آن زمستان غمگين خوشحال مي‌كند يك اسب چوبي كثيف و خاك‌آلود است. او اسب را در ويترين خاك‌گرفته‌ي يك مغازه مي‌بيند و اسمش را «بِلا» مي‌گذارد و آرزو مي‌كند كه يك اسب واقعي بشود.

بالأخره شبي، دور از انتظار ايرنا، بلاي واقعي پا به زندگي دختر تنها مي‌گذارد.

«اسب سحرآميز» داستاني است از «مگدالن ناب» با ترجمه‌ي «نلي محجوب». اين كتاب را كتاب‌هاي داركوب (42710341) در 85 صفحه و با قيمت 10هزار تومان منتشر كرده است.

 

دوچرخه شماره ۸۲۶

 

  • خانه‌ي خيابان قبرستان

«گرامپلي» نويسنده‌ي پرفروش‌ترين رمان‌هاست، اما چند وقت است كه مغزش قفل شده و كتابي ننوشته است. او به خانه‌ي كلنگي پلاك چهل‌و‌سه در خيابان قبرستان قديمي نقل‌مكان مي‌كند و اميدوار است بتواند در آرامش و سكوت از اين گرفتاري خلاص شود.

اما اين‌طور كه پيداست، پسربچه‌اي 11 ساله، گربه‌اش و شبحي زودرنج، كه از سال‌ها پيش در آن خانه زندگي مي‌كنند، اصلاً حاضر نيستند خانه‌شان را با كسي شريك شوند...

داستان كتاب «مي‌ميرم براي ديدنت» به شكل نامه‌هايي بين شخصيت‌هاي مختلف و بريده‌هاي روزنامه روايت شده است.

«كيت كلايس» نويسنده‌ي اين كتاب 160 صفحه‌اي و «رؤيا آذرپور» مترجم آن است. انتشارات ماهك (22414951) آن را با قيمت 8500 تومان چاپ كرده است.

 

دوچرخه شماره ۸۲۶

 

  • راز مخوف جنايتكار

همان شب برق آسانسور قطع شد. در تاريكي فقط چشم‌هايشان را مي‌ديدم. با پنجه‌هاي تيزشان به من حمله كردند و تمام صورت و دست‌هايم را خراشيدند.

احساس مي‌كردم سه‌چهار ساعت است توي آسانسور گير كرده‌ام. اما وقتي همسايه‌ها مرا بيهوش از توي آسانسور بيرون آوردند، گفتند فقط سه دقيقه طول كشيده تا درِ آسانسور را باز كنند.

اين كتاب راز مخوف يك جنايكار را برملا مي‌كند. اگر تردید داريد و دوست نداريد وارد دنیای سیاه موجودات اهریمنی شويد، آن را نخوانيد؛ اما اگر فکر می‌کنيد آن‌قدر که باید جرئتش را داريد، اولین قدم را برداريد و هر کاری را که از شما خواسته می‌شود انجام دهيد.

«مهدي رجبي» كتاب «جنايتكار اعتراف مي‌كند» را در ژانر وحشت نوشته و «مسعود كشميري» آن را تصويرگري كرده. نشر افق (66413367) اين كتاب 144 صفحه‌اي را با قيمت هشت‌هزار تومان چاپ كرده است.

کد خبر 329712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha