همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین وانقلابی‌ترین تشکیلات ضدتروریستی در منطقه و جهان است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار روز دوشنبه( 9مهر) در جمع مدیران و معاونان این وزارتخانه با اشاره به مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی افزود: اگر هوشیاری و اقدامات انقلابی و بموقع سپاه نبود ، امروز سازمان تروریستی منافقین که تحت حمایت آمریکا دست به اقدامات تروریستی می‌زد نه تنها ایران بلکه منطقه را در گرداب اعمال خشونت بار و تروریستی خود غرق کرده بود.

وزیر دفاع یادآورشد: سپاه‌ از بدو تشکیل تاکنون بیشترین شهید و جانباز را در راه مبارزه با تروریسم تقدیم کرده است و امروز نیز با هرگونه اقدام تروریستی به شدت مقابله و برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: سپاه برخاسته از متن مردم ، در خدمت امنیت ، آرامش و رفاه مردم و حافظ و پاسدار صلح و ثبات در منطقه است و این جسارت کنگره آمریکا، اهانت به ملت کهن و بزرگ ایران است.

سردار نجار گفت: مروری بر عملکرد هیات حاکمه آمریکا در منطقه نشان می‌دهد منشا و سرچشمه ترور و تروریسم ریشه در اقدامات و سیاست‌های آنان دارد.

وزیر دفاع مصوبه کنگره آمریکا را مضحک و بدون هرگونه مشروعیت ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران و عناصر فداکار،مومن ،انقلابی و ضدتروریست سپاه تسلیم این گونه اتهام‌زنی‌ها، فشارهای سیاسی و روانی نمی‌شوند.

سردار نجار افزود: نمایندگان کنگره آمریکا به جای دادن آدرس غلط و اتهام زنی به دیگران، عملکرد ارتش آمریکا و سازمان سیا را برای یک بار هم که شده منصفانه بررسی کنند تا دریابند امروز عامل اصلی تروریسم در منطقه خاورمیانه و جهان، آمریکااست.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا شاید امروز با شانتاژ و جنگ رسانه‌ای بر اعمال تروریستی و ننگین خود در منطقه‌سرپوش بگذارد ولی ملت‌های هوشیار منطقه می‌دانند که عامل همه این بحران‌ها بخصوص بحران تروریسم، هیات حاکمه جنگ طلب و نومحافظه کار آمریکاست و بی‌تردید اسنادی که بعد از چند دهه خودشان منتشر خواهند کرد از جنایت آنان پرده برخواهد داشت.

وزیر دفاع در این جلسه از شهدای سپاه که برای ایجاد امنیت ، آرامش و دفاع از صلح از جان خود گذشتند، یاد و تجلیل کرد.

کد خبر 32900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز