همشهری آنلاین: دربی(شهرآورد) دو تیم استقلال و پیروزی تهران در زمانی غیر از روز عید فطر برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری تهران گفت: دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس به مسئولیت نیروهای انتظامی در مدیریت مراسم عید سعید فطر در این روز برگزار نخواهد شد.

علی جهانبخشی با بیان این مطلب افزود: قراراست در جلسه ای که کمیسیون ورزش استانداری تهران روز سه شنبه(10 مهر) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اعضا شورای تامین استان تهران برگزار خواهد شد، تاریخ جدید برگزاری این دیدار مشخص شود.

وی تصریح کرد: احتمال اینکه بازی استقلال و پرسپولیس با یک هفته تاخیر برگزار شود وجود دارد اما مسلما این دیدار روز عید سعید فطر برگزار نخواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری تهران در خصوص علت تعویق دربی شصت و سوم تهران گفت: فدراسیون فوتبال روز عید سعید فطر را برای این بازی درنظر گرفته بود اما از آنجائیکه در این روز نیروهای امنیتی و انتظامی درگیر هماهنگی برنامه های مراسم نماز عید سعید فطر هستند امکان برگزاری دیدار استقلال - پرسپولیس که هزاران نفر را به ورزشگاه آزادی می کشاند نبود و به همین خاطر تصمیم به تغییر زمان بازی یاد شده و تعویق آن به روز دیگری گرفته شد.

دیدار استقلال - پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتربراساس برنامه قبلی فدراسیون فوتبال قرار بود روز شنبه 21 مهرماه همزمان با عید سعید فطربرگزارشود.

کد خبر 32794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز