سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۸۶ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

گروه ورزشی: بازیکنان الشباب برابر تیم دسته دومی العروبه جشنواره گل به راه انداختند.

ایمان مبعلی، لژیونر ایرانی الشباب با به ثمر رساندن یک گل و 3 پاس گل برای همبازیانش نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

  • عملکرد خوبی در اولین بازی جام حذفی داشتید.

اولین بازی رسمی تیم ما بود که در جام حذفی برگزار کردیم. حریف تیم متوسطی از دسته دوم امارات بود که البته در زمین بی‌طرف بازی نسبتاً خوبی را برابر ما به نمایش گذاشت اما از شانس بد آنها بیشتر فرصت‌های ما تبدیل به گل شد.

  •  در اولین بازی لیگ، مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید؟

پنج‌شنبه در اولین بازی مقابل حتا، تیم تازه راه‌یافته به دسته اول، قرار می‌گیریم. تیمی که فصل قبل قاسمپور را به عنوان مربی در اختیار داشت.

  •  هدف اصلی الشباب در این فصل چیست؟

 با برد پرگل برابر العروبه توقعات از ما بالا رفته است. توقعی که بیشتر به من، جواد و مهرداد بازمی‌گردد. کسب قهرمانی جام حذفی برای ما مهم است اما هدف اصلی الشباب در این فصل به قهرمانی لیگ بازمی‌گردد.

  • تیم شما عملکرد خوبی در برابر العروبه داشت یا حریف واقعاً ضعیف بود؟

تیم ما واقعاً عالی کار کرد. بیشتر موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شد و به عبارتی روز، روز ما بود.

  • چه شناختی از حتا برای بازی در اولین هفته دارید؟

حتا برای بازی در هفته اول در زمین خود با مشکلاتی روبه‌روست. به همین دلیل شاید بازی در زمین ما یا یک زمین بی‌طرف برگزار شود. آنها تیم محکمی هستند و مطمئناً گل زدن به حتا که تا حدودی نیز ناشناخته است، کار چندان آسانی نیست.

  •  در این بازی اولادی و کاظمیان نیز حضور دارند؟

جواد کاظمیان از آسیب‌دیدگی‌ رهایی یافته و مطمئناً بازی می‌کند اما اولادی دیروز (یکشنبه) با ما تمرین نکرد و پزشکان تیم باید در خصوص او نظر نهایی را بدهند جدا از آن مهرداد مشکل کوچکی نیز دارد که امیدوارم هرچه زودتر حل شود تا هر 3 مقابل حتا حضور داشته باشیم.

  •  الشباب جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود؟

قطعاً ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم، شکست دادن تیم ما کار هر تیمی نیست. جدا از الشباب به اعتقاد من 3 تیم الاهلی، الجزیره و العین نیز مدعی قهرمانی به شمار می‌روند.

  • سابقه نشان داده الشباب شخصیت قهرمانی ندارد؟

تیم ما با گذشته واقعاً فرق کرده و مطمئناً با این تغییرات، شخصیت قهرمانی نیز در تیم ما شکل گرفته است. تلاش تیم ما قهرمانی و قرار گرفتن در بین 4 تیم اول است.

  •  هدف اصلی‌ات از ماندن در لیگ امارات چیست؟

با نمایشی بهتر نسبت به 2 سال قبل مطمئناً به یکی از تیم‌های اروپایی ترانسفر خواهم شد.

  • فوتبال امارات تو را اشباع نکرده است؟

مطمئناً اگر اولادی و کاظمیان به الشباب نمی‌آمدند در الشباب نمی‌ماندم، حضور این 2 نفر به علاوه حضور چند بازیکن سطح بالا، جذابیت خاصی به لیگ امارات داده. این تفاوت‌ها به‌علاوه انگیزه کسب عناوین قهرمانی باعث شده که امسال نیز در امارات و الشباب بمانم.

  • این دلایل کافی است که تو لیگ امارات را به حضور در تیم‌های اروپایی و سایر تیم‌های معتبر ترجیح دهی؟

من با الشباب قرارداد داشتم که امسال قراردادم تمام می‌شود. حضور 2 بازیکن ایرانی من را از حالت یکنواختی خارج کرده است. اگر پیشنهاد خوبی از اروپا به من برسد قطعاً از الشباب جدا خواهم شد اما اگر اروپا نشد در صورت ارائه پیشنهاد خوب شاید در امارات ماندم البته احتمال ماندنم در امارات بسیار کم است.

  • چرا با وجود عملکرد نسبتاً خوب هنوز نتوانسته‌ای در تیم ملی جایگاه ثابتی داشته باشی؟

همیشه تشنه بازی در تیم ملی بودم. هر وقت به اردو دعوت شدم عملکرد قابل قبولی در تمرین و مسابقات داشتم. کارشناسان نیز به این موضوع صحه گذاشته‌اند اما سلیقه مربیان به گونه‌ای بوده که از من کمتر در ترکیب تیم‌ملی استفاده شود.

  •  فکر می‌کنی چه زمانی در تیم‌ملی تبدیل به بازیکن ثابت شوی؟

بعد از حضور 8ساله در تیم ملی حالا نوبت آن است که در تیم‌ملی خود را به عنوان یک مهره ثابت مطرح کنم. در حال حاضر 25 ساله هستم و فکر می‌کنم به حدی از پختگی و تجربه رسیده‌ام که بتوانم به تیم کشورم خدمت کنم. بازی در تیم ملی برای یک بازیکن هیچگاه جذابیتش را از دست نمی‌دهد.

کد خبر 32375

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز