پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ برتر ساعت 20 جمعه‌شب 13 مهر آغاز می‌شود و در مهم‌ترین دیدارها، پرسپولیس برای تداوم صدرنشینی‌اش در آزادی به مصاف ببرهای ذوب آهن می‌رود.

صبا باتری تازه مدعی هم در رباط کریم میزبان استقلال اهواز است تا در صورت لغزش پرسپولیس به صدر بیاید.

یکشنبه هم استقلال تهران میهمان زردپوشان پر انگیزه اصفهانی است.

دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در حالی پیش از شصت و سومین رویارویی تاریخ خود برابر رقبای اصفهانی قرار می‌گیرند که با شرایط کاملا متفاوتی روبه‌رو هستند.

تیم پرسپولیس تهران که در فصل جاری باهدایت "افشین قطبی" سودای قهرمانی در سر دارد با پیروزی مقابل پاس همدان به طلسم تساوی‌های دو هفته‌ای خود پایان داد تا بار دیگر جایگاه خود را درصدر جدول رده بندی تثبیت کند.

اما استقلالی‌ها که شروع ناامیدکننده‌ای را درفصل جاری لیگ برتر داشته‌اند هفته گذشته به رغم ارائه یک بازی منطقی مقابل تیم مدعی صبا باتری متوقف شدند تا این تیم همچنان در بحران قرار داشته باشد.

دو تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر نیز با شرایطی متفاوتی برابر رقبای تهرانی خود صف آرایی خواهند کرد.

تیم سپاهان‌اصفهان که باهدایت "لوکا بوناچیچ" کروات یکی از درخشان‌ترین دوران فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، برای نخستین بار جواز حضور در مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را کسب کرد تا فوتبال ایران پس از پنج سال، نماینده‌ای دراین مرحله از رقابت‌ها داشته باشد.

سپاهانی‌ها دیشب پس از پیروزی پر گل مقابل الوحده امارات، آماده رویارویی با تیم استقلال تهران شدند تا در کورس قهرمانی لیگ برتر ایران باقی بمانند.

اما تیم ذوب آهن اصفهان که در فصل جاری دچار تغییر و تحولات بسیاری در فهرست بازیکنان خود شده است، هم‌اکنون با کسب تنها یک پیروزی در مکان نازل پانزدهم جدول رده بندی ایستاده تا همچنان انتقادها از نحوه عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم ادامه یابد.

در دیگر بازی‌های مهم این هفته، تیم مدعی صبا باتری برابر استقلال اهواز قرار می‌گیرد و دو تیم برق شیراز و ملوان بندر انزلی به دیدار یکدیگر می‌روند.

برنامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به شرح زیر است:

جمعه ‪ - ۸۶/۰۷/۱۲‬ساعت ‪۲۰‬

  • ورزشگاه تختی آبادان: صنعت نفت آبادان - شیرین فراز
  • ورزشگاه آزادی تهران: پرسپولیس - ذوب آهن
  • ورزشگاه درخشان رباط کریم: صباباتری - استقلال اهواز
  • ورزشگاه عضدی رشت: پگاه گیلان - پاس همدان
  • ورزشگاه حافظیه شیراز: برق شیراز - ملوان انزلی
  • ورزشگاه ثامن مشهد: ابومسلم - مقاومت سپاسی
  • ورزشگاه ایران خودرو: پیکان - راه آهن

یکشنبه ‪ - ۸۶/۰۷/۱۵‬ساعت ‪۲۰‬

کد خبر 33163

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز