سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۶ - ۰۷:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات مدیره استقلال دوشنبه شب 9 مهرماه جلسه‌ای با حجازی برگزار کرد و بار دیگر حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام کرد.

به ‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران که در نشست هفته‌ ‌گذشته خود مباحث و موضوعات مربوط به ناکامی‌های اخیر استقلال را مورد بررسی قرار داده بودند، قرار بود در جلسه‌ دوشنبه شب با حضور حجازی دلایل این ناکامی‌ها را به نقل از سرمربی تیم تجزیه و تحلیل کنند که به گفته‌ سخنگوی باشگاه استقلال پس از ارایه‌ گزارشی از سوی ناصر حجازی و توضیحات وی در مورد ناکامی‌های اخیر بار دیگر هیات مدیره به اتفاق آرا از سرمربی‌گری وی حمایت کرد.

هاشم ساعدی در این باره اظهارکرد: در این نشست ناصر حجازی گزارش مشروحی از روند فعالیت‌های تیم ارایه کرد و در مورد دلایل ناکامی اخیر استقلال نیز بحث‌های مفصلی شد.

وی افزود: کلیه‌ اعضای هیات مدیره نقطه نظرات خود را در مورد شرایط کنونی تیم استقلال ارایه کردند و در مجموع جمع‌بندی‌ها بار دیگر اعضای هیات مدیره از ناصر حجازی حمایت کردند و مقرر شد وی هم‌چنان به عنوان سرمربی فعالیت‌های خود را دنبال کند.

ساعدی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره اصراری بر تقویت کادر فنی نداشته است گفت:‌در مورد این موضوع نیز بحث‌هایی مطرح شد اما، در نهایت مقرر شد با نظر حجازی نسبت به تقویت کادر فنی اقدام شود.

وی تاکید کرد: قطعا اگر حجازی صلاح بداند که تقویتی در کادر فنی صورت گیرد باشگاه با تمام امکانات خواسته‌های وی را محقق خواهد کرد.

به گفته‌ سخنگوی باشگاه استقلال در نشست دوشنبه هیات مدیره این باشگاه کلیه‌ اعضا حضور داشته‌اند.

کد خبر 32982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز