جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
۰ نفر

مرد جوان وقتی آخرین چای خود را نوشید و تفاله آن را از پنجره بیرون ریخت، نمی‌دانست همین کار به قیمت جانش تمام خواهد شد.

شامگاه چهارشنبه 15دي‌ماه مأموران كلانتري 161ابوذر، قاضي ايلخاني بازپرس ويژه قتل پايتخت را در جريان يك درگيري خونين قرار دادند. تحقيقات نشان مي‌داد كه قرباني جوان 32ساله‌اي بوده كه در درگيري زخمي شده و ساعتي پس از انتقال به بيمارستان به‌علت شدت جراحات جان باخته است. عامل جنايت مردي 45ساله بود كه لحظاتي پس از درگيري خونين دستگير شده بود.

به گفته شاهدان، قرباني از پنجره مقداري از تفاله‌هاي چايش را بيرون ريخته و همين باعث درگيري ميان 2مرد همسايه شده بود؛ دعوايي كه فرجام خونيني داشت و به مرگ يكي از آنها ختم شد. عامل جنايت كه مردي مغازه‌دار بود با دستور قاضي دستگير شد. او درباره حادثه گفت: مقتول در ساختمان بالاي مغازه‌ام سكونت داشت.

غروب چهارشنبه بود كه من مقابل مغازه‌ام ايستاده بودم. ناگهان احساس كردم كه چيزي روي سرم افتاد. بالا را كه نگاه كردم مرد همسايه را ديدم. او با وجود اينكه من در آنجا ايستاده بودم، تفاله‌هاي چاي خود را به پايين ريخت و لباس‌هاي مرا كثيف كرد. همين باعث عصبانيت من شد تا جايي كه به‌كار او اعتراض كردم. مرد همسايه اما به جاي عذرخواهي با لحن بدي با من صحبت كرد و به من ناسزا گفت. با هم درگير شديم به‌طوري كه او دقايقي بعد از خانه‌اش بيرون آمد. وي ادامه داد: مرد جوان به خيابان كه آمد درگيري ما همچنان ادامه داشت.

پس از آن به داخل مغازه رفت و يك صندلي برداشت. دنبالم مي‌كرد و مي‌خواست هر طور شده با صندلي به من ضربه بزند. خيلي ترسيده بودم. من هم از داخل مغازه‌ام يك چوب بيسبال برداشتم و به سمت او حمله‌ور شدم. با همان چوب بيسبال ضربه‌اي به سرش زدم كه نقش زمين شد. در چنين شرايطي مردم پليس و اورژانس را خبر كردند. اصلا تصور نمي‌كردم كه همين يك ضربه به قيمت جانش تمام شود. او توسط اورژانس به بيمارستان انتقال يافت و بعد از چند ساعت شنيدم كه جان باخته است.

وي گفت: من اصلا قصد كشتن او را نداشتم و فكرش را هم نمي‌كردم جانش را بگيرم. درگيري را او شروع كرد كه براي هردوي ما پايان تلخي داشت.به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين متهم در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته است و تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 320926

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha