وقتی پدر متوجه محتویات مبتذل گوشی پسر ۱۷ساله‌اش شد و از او توضیح خواست، درگیری سختی بین آنها درگرفت که سرانجام آن قتل خونین پدر بود.

هر چند خانواده مقتول قصد داشتند اين جنايت را يك حادثه جلوه دهند اما پدربزرگ نتوانست طاقت بياورد و راز جنايت را فاش كرد.17آذرماه، مأموران پليس شهرستان سيرجان در جريان مرگ مرموز مردي در بيمارستان قرار گرفتند. طبق گزارش بيمارستان اين مرد 44ساله بر اثر ضربه جسمي تيز و برنده مجروح شده و از شامگاه 13آذر به بيمارستان منتقل شده بود اما پس از 3روز جدال با مرگ، جانش را از دست داد.

تيمي از مأموران براي كشف حقيقت به تحقيق از خانواده قرباني پرداختند. آنها مدعي شدند كه مرد 44ساله به‌دليل برخورد با شيشه شكسته شده دچار جراحت شده و همه ماجرا يك حادثه بوده است. چند روز بعد اما پدربزرگ خانواده راهي اداره پليس شد و راز مهمي را فاش كرد. او گفت كه مرگ پسرش حادثه نبوده و او توسط نوه‌اش به قتل رسيده است. به اين ترتيب پسر 17ساله كه عامل اين جنايت بود دستگير شد و در بازجويي‌ها به قتل پدرش اعتراف كرد.

او گفت: روز حادثه پدرم گوشي‌ام را گرفته بود و داشت محتويات آن را چك مي‌كرد. او به فيلم‌ها و عكس‌هاي داخل گوشي‌ام اعتراض كرد و همان لحظه بين ما درگيري به‌وجود آمد. من كه كنترلي روي رفتارم نداشتم، چاقويي برداشتم و با آن ضربه‌اي به پدرم زدم. پس از مرگ پدرم با مشورت خانواده‌ام تصميم گرفتيم راز اين جنايت را مخفي نگه داريم اما همه‌‌چيز لو رفت. براساس اين گزارش، هرچند پسر نوجوان به جنايت اعتراف كرده، اما اولياي دم با حضور در دادسرا اعلام گذشت كردند و به محض ارسال پرونده به دادگاه كيفري استان، متهم از نظر جنبه عمومي جرم محاكمه خواهد شد.

کد خبر 320792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha