قاچاقچی ۴۰ ساله پس از قتل صاحبخانه‌اش دستگیر شد. ظهر جمعه گذشته اهالی خیابانی در پایتخت شاهد یک درگیری بودند.

متهم

2 مرد به جان يكديگر افتاده بودند و يكي از آنها با چاقو ضرباتي به ديگري زد و فرار كرد. ضارب قمه به‌دست پس از فرار، موتورسيكلت يكي از مغازه‌داران را كه كنار خيابان گذاشته بود، سرقت كرد و متواري شد. همزمان مرد مغازه دار به همراه چند نفر از اهالي محل به تعقيب متهم پرداختند. از سويي تعدادي با اورژانس و مأموران كلانتري تماس گرفتند و آنها را در جريان قرار دادند. طولي نكشيد كه اورژانس در محل حاضر شد و مرد مجروح به بيمارستان انتقال يافت. آن سوي ماجرا مرد مغازه دار و اهالي محل پس از ساعتي تعقيب و گريز در خيابان‌هاي اطراف سرانجام توانستند ضارب فراري را دستگير كنند و تحويل پليس بدهند.

اما اين پايان ماجرا نبود چرا كه پس از 15ساعت از بيمارستان خبر رسيد كه مرد مجروح به‌دليل شدت جراحات جان باخته است. در چنين شرايطي پرونده جنايت پيش روي قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران گشوده شد و همزمان تيمي از كارآگاهان جنايي تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. متهم كه با زيركي اهالي محل دستگير شده بود در اختيار تيم جنايي قرار گرفت و به قتل اقرار كرد. او انگيزه‌اش را انتقام‌جويي و كينه‌اي كه از مقتول به دل داشت عنوان كرد.

اين مرد 40ساله روز گذشته براي انجام تحقيق به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و در بازجويي‌ها چنين ‌گفت: 8سال پيش آپارتماني اجاره كردم كه صاحب آن مقتول بود. خودش در طبقه دوم زندگي مي‌كرد و از آن زمان مرا مجبور كرد كه عضو باند قاچاق مواد‌مخدر شوم.

من ناچار شدم با او فعاليت كنم و اين همه خطر را به جان بخرم. به مرور شدم بنده او و هرچه مقتول مي‌گفت ناچار بودم انجام دهم. ريسك بالايي بود اما نمي‌توانستم اعتراضي كنم. اين اواخر اما ديگر از باج دادن خسته شده بودم. بارها تصميم گرفتم اعمال خلاف را كنار بگذارم و ديگر در زمينه قاچاق فعاليتي نكنم اما مقتول اجازه نمي‌داد.

او با زور از من مي‌خواست كه فعاليتم را با او ادامه بدهم تا اينكه روز حادثه مقابل در خانه با هم درگير شديم. به او گفتم كه مي‌خواهم توبه كنم و خلاف را كنار بگذارم اما او گوشش به اين حرف‌ها بدهكار نبود. بر سر اين مسئله با هم درگير شديم. من كه به‌شدت عصباني بودم به داخل خانه رفتم و يك قمه برداشتم. پس از آن به خيابان برگشتم و به سمت او حمله كردم. به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين متهم با دستور قاضي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته است و تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 320182

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha