جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

۳ روز پس از سقوط مرگبار دختر جوان در میدان رسالت، تحقیقات پلیس نشان داد که این دختر پس از به قتل رساندن مادرش تحت تعقیب پلیس بوده است.

صبح دوشنبه گذشته دختر جواني خودش را از بالاي پل هوايي در ميدان رسالت پايين انداخت و وقتي امدادگران بالاي سرش رسيدند، جانش را از دست داده بود. هرچند در ابتدا انگيزه وي از اين اقدام مشخص نبود اما روز پنجشنبه، پس از گذشت ٣ روز از حادثه، تيم جنايي به سرنخ‌هايي از علت خودكشي او دست يافت. تحقيقات نشان مي‌داد كه اين دختر، پس از به قتل رسيدن مادرش براي تحقيق و پرس و جو تحت تعقيب پليس بوده كه با پريدن از بالاي پل به زندگي‌اش خاتمه داده است. اما ماجراي قتل مادر او چه بود؟

اين ماجرا به نخستين روز زمستان برمي‌گردد. ساعت 11ظهر اول دي ماه، مأموران كلانتري 126تهرانپارس با قاضي ايلخاني، كشيك جنايي پايتخت تماس گرفتند و خبر از يك جنايت دادند. به‌دنبال اين تماس قاضي به همراه تيم تجسس پليس آگاهي تهران راهي محل جنايت كه آپارتماني در طبقه اول يك ساختمان مسكوني بود، شدند. قرباني زن 72ساله‌اي بود كه طبق گفته كارشناس پزشكي قانوني بر اثر خفگي جان خود را از دست داده بود.

بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه همسايه‌ها هنگام عبور از مقابل آپارتمان وي متوجه شده‌ بودند كه در ورودي باز است. آنها پس از اينكه چندين‌بار همسايه‌شان را صدا زده و جوابي نشنيده بودند، وارد خانه شده و جسد پيرزن را در يكي از اتاق‌خواب‌ها ديده بودند كه روي زمين افتاده بود و همان موقع پليس را خبر كرده بودند. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد چند ساعتي از مرگ پيرزن مي‌گذشت اما هيچ آثار سرقت و به‌هم‌ريختگي در محل ديده نمي‌شد و اين يعني قرباني از سوي عامل يا عاملان جنايت غافلگير شده و در نهايت به قتل رسيده است. از سوي ديگر بررسي‌ها نشان مي‌داد كه از خانه اين زن سرقتي انجام نشده و احتمالا او از سوي يك آشنا و با انگيزه‌اي جز سرقت به قتل رسيده است.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات دريافتند كه زن 72ساله پس از فوت شوهرش همراه دختر جوان خود كه حدودا ٢٥ساله بود در آنجا زندگي مي‌كرد اما در آن ساعت دختر وي در خانه نبود. قتل اين زن چندين فرضيه جنايي را پيش روي تيم تحقيق قرار داده بود. فرضيه‌هايي كه تحقيق از دختر مقتول بي‌شك مي‌توانست درستي يا نادرستي آنها را مشخص كند.

بنابراين مأموران به جست‌وجو براي يافتن دختر مقتول پرداختند تا درباره مرگ مادرش از او تحقيق كنند اما دختر جوان بدون برجاگذاشتن سرنخي ناپديد شده بود. حالا و با مشخص شدن هويت دختري كه با پريدن از پل رسالت به زندگي خود پايان داده بود، اين احتمال مطرح شده كه دختر جوان در قتل مادرش مقصر و گناهكار بوده و به‌احتمال زياد به‌خاطر عذاب وجدان دست به‌خودكشي زده است. از آنجا كه بررسي‌ها نشان مي‌دهد دختر جوان با پسري در ارتباط تلفني بوده است، قاضي جنايي دستور بازداشت اين پسر را صادر كرده تا شايد در تحقيق از او راز خودكشي دختر جوان و قتل مادر او فاش شود.

کد خبر 320043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha